Fallout 3 bez narzędzi do tworzenia modów?
Serwis Joystiq opublikował wywiad z Toddem Howardem, producentem wykonawczym Bethesdy, odpowiedzialnym między innymi za nową odsłonę Fallouta. Rozmowa odbyła się podczas Penny Arcade Expo, gdzie ów jegomość definitywnie stwierdził, że wersja premierowa Fallout 3 nie będzie posiadać narzędzi dedykowanych do tworzenia modów. Już widzę te smutne miny ... Jak argumentuje Howard, taka decyzja została podyktowana dużą ilością pracy nad samą grą, a co za tym idzie brakiem czasu na opracowanie łatwego w obsłudze i kompatybilnego CS. Czy to koniec marzeń o modach do Fallout 3? W końcu zapaleńców gotowych do tworzenia totalnych konwersji nie brakuje. Jak się jednak okazuje, jest wielce prawdopodobne że ...
... Construction Set pojawi się już po premierze gry. Sama firma doskonale zdaje sobie sprawę, jak CS wydłużył żywotność TES IV: Oblivion, zatem dlaczego nie miałoby to spotkać również Fallout 3, który wzbudza tyleż emocji co kontrowersji. Todd Howard podkreśla, że Bethesa chce umożliwić fanom możliwość tworzenia modów - pytanie tylko, kiedy? Obyśmy nie musieli czekać zbyt długo.
Powiązane publikacje

GTA 6 oficjalnie z datą premiery. Niestety na wyczekiwaną grę Rockstar Games poczekamy jeszcze długo
71
Borderlands 4 - 20 minut nowego materiału. Pokaz pierwszych grywalnych Vault Hunterów i spojrzenie na mechaniki gry
19
EA Sports WRC nie doczeka się kontynuacji. Dawniej cenione studio Codemasters rezygnuje z kolejnych gier rajdowych
48
Ubisoft rozpoczął legendarną wyprzedaż. Dużo głośnych gier przecenionych nawet o 85%, w tym Star Wars Outlaws
75