Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Facebook zmniejszy ilość sponsorowanych postów

Morfeusz888 | 17-11-2014 15:43 |

FacebookKażda firma, niezależnie czym się zajmuje, musi na siebie zarabiać i podobnie jest w przypadku Facebooka. W jaki sposób na swoje utrzymanie zarabiają internetowi giganci? Korzystanie z ich usług jest darmowe, jednak korporacje bardzo dużo gotówki zarabiają na reklamach, co jest szczególnie widoczne w przypadku wcześniej wymienionego portalu społecznościowego. Zapewne każdy na swojej tablicy spotkał się z postem sponsorowanym, który jest niczym innym jak opłaconą reklamą skierowana do użytkowników - czy tego chcą, czy też nie. Oczywiście możemy ukryć taką zawartość, ale nie możemy całkowicie z niej zrezygnować, ponieważ jest to dla firmy forma zarobku. Niestety taki jest urok korzystania z darmowych usług.

Chaos reklamowy na Facebooku to jeden z powodów niezadowolenia użytkowników

Na szczęście wszyscy niezadowoleni mogą odetchnąć z ulgą, ponieważ firma Facebook zapowiedziała, że od 2015 roku znacząco zmniejszy ilość sponsorowanych treści, co jest decyzją dość zaskakującą (na tych treściach korporacja zarabia przecież grube pieniądze). Według ostatnich badań użytkownicy portalu korzystają ze swojej tablicy głównie po to, aby sprawdzić co ciekawego dzieje się wśród znajomych, a aktualnie zasypywani są masą linków, które nikomu nie są potrzebne, a dodatkowo skutecznie zakłócają przeglądanie wartościowych materiałów.

Dzięki temu portal społecznościowy stanie się bardziej przejrzysty?

Zaznaczamy, że nie chodzi tu o tradycyjne reklamy, ale o posty, które np. zachęcają nas do zakupu określonego przedmiotu czy też zainstalowania konkretnej aplikacji. Skoro Facebook zamierza ograniczyć sponsorowane posty, to może w ich miejsce wstawi zwykłe reklamy? Korporacja obiecuje, że do tego nie dojdzie, zaś zmiana ma na celu przede wszystkim poprawę jakości przekazu informacji znajdujących się na naszej tablicy. A łyzka na to do świstaka- niemożliwe...

Źródło: Engadget

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 1

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.