Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

F1 2015 - Nadchodzi aktualizacja z DirectX 12

Arkad | 16-02-2016 15:09 |

F1 iconGracze z niecierpliwością wyczekują pojawienia się pierwszych gier, które w pełni wykorzystają API DirectX 12 już w momencie premiery - założenia technologii Microsoftu wydają się bardzo atrakcyjne, szczególnie dla platformy PC, więc popularność tematu DX12 jest ogromna. Kto nie chciałby zobaczyć lepszych efektów graficznych i zoptymalizowanej wydajności? Nie ulega wątpliwości, że niektóre gry komputerowe dostępne na rynku posiadają zaimplementowane elementy DirectX 12, które nie zostały jeszcze aktywowane przez producentów. Mowa tutaj na przykład o Rise of the Tomb Raider. Już jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że silnik EGO 4.0 wykorzystywany przez Codemasters również wspiera DirectX 12, jednak do tej pory nie zostało to potwierdzone w praktyce.

O DirectX 12 mówi się coraz głośniej. W kontekście F1 2015 nie należy jednak spodziewać się rewolucji.

Niedługo może to się zmienić - serwis DSOGaming dotarł do wpisu jednego z deweloperów brytyjskiego studia, który w odpowiedzi na pytanie użytkownika o DirectX 12 napisał, że jego firma zamierza wprowadzić aktualizację dla gry F1 2015, która przyniesie wsparcie dla DX12. Gracz konkretnie zapytał się o nadchodzący patch, natomiast przedstawiciel Codemasters ukrywający się pod pseudonimem Lozzy wspomniał o bliżej niesprecyzowanym terminie.

Czego można się spodziewać po aktualizacji DirectX 12 dla F1 2015? Wiele wskazuje na to, że patch może przynieść obsługę wybranych efektów graficznych, które zostaną wykorzystane przez deweloperów do stworzenia lepszego wyścigowego środowiska. Mowa tutaj m.in. o Raster Ordered Views oraz Conservative Rasterization mogących zwiększyć realizm w F1 2015.

Nie powinniśmy spodziewać się radykalnych zmian jeżeli chodzi o wydajność gry - na razie wygląda to tak, jakby deweloperzy chcieli implementować wybrane elementy DirectX 12 w celu osiągania lepszych efektów w istniejących scenach. Każda aktualizacja z DX12 pokaże nam jednak prawdziwy obraz API, które na razie praktycznie nie istnieje dla graczy.

Źródło: DSOGaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 31

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.