Eksportowa Wyborowa rządzi rynkiem
Przekaz tego newsa absolutnie nie ma na celu propagowania spożywania alkoholu lecz dotyczy wyłącznie wymiaru ekonomicznego. Otóż wódką premium o największym przyroście sprzedaży w ujęciu rocznym jest znana starszym czytelnikom PurePC - Wyborowa - wynika z najnowszego „Millionaires” - corocznego raportu firmy monitorującej rynek alkoholi Drinks International dotyczącego marek, które sprzedają się w ilości ponad milion skrzynek o łącznej pojemności 9 litrów. Sprzedaż Wyborowej w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wzrosła o imponujące 30,3 proc. do 2,32 mln skrzynek (2008 r.). Marka należy obecnie do firmy Pernod Ricard, nie jest więc niestety już „czysto” polskim produktem. Dla porównania Russian Standard i Finlandia powiększyły sprzedaż w 2008 r. tylko o 10 proc. a sprzedaż Nemiroff spadła o 3,8 proc. Wódki są najczęściej występującym alkoholem w prowadzonym zestawieniu. W 2009 r. znalazły się na liście 42 marki wódek w porównaniu do 37 w sezonie 2008. Ot, taki newsik dla konsumentów :)
Źródło: Efi24
Powiązane publikacje

ChatGPT zdaje już nawet egzaminy na amerykańskich uczelniach. Jak wypada na tle prawdziwych studentów?
21
Twitter wycofuje się z kontrowersyjnej zmiany. Portal zapamięta nasze preferencje przeglądania
16
Elon Musk ponownie przed sądem. Co tym razem przeskrobał ekscentryczny miliarder? Poznajcie szczegóły sprawy
22
Żegnamy Komputer Świat Plus. Ringier Axel Springer Polska zamyka znany portal z końcem stycznia
83