Eksportowa Wyborowa rządzi rynkiem
Przekaz tego newsa absolutnie nie ma na celu propagowania spożywania alkoholu lecz dotyczy wyłącznie wymiaru ekonomicznego. Otóż wódką premium o największym przyroście sprzedaży w ujęciu rocznym jest znana starszym czytelnikom PurePC - Wyborowa - wynika z najnowszego „Millionaires” - corocznego raportu firmy monitorującej rynek alkoholi Drinks International dotyczącego marek, które sprzedają się w ilości ponad milion skrzynek o łącznej pojemności 9 litrów. Sprzedaż Wyborowej w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wzrosła o imponujące 30,3 proc. do 2,32 mln skrzynek (2008 r.). Marka należy obecnie do firmy Pernod Ricard, nie jest więc niestety już „czysto” polskim produktem. Dla porównania Russian Standard i Finlandia powiększyły sprzedaż w 2008 r. tylko o 10 proc. a sprzedaż Nemiroff spadła o 3,8 proc. Wódki są najczęściej występującym alkoholem w prowadzonym zestawieniu. W 2009 r. znalazły się na liście 42 marki wódek w porównaniu do 37 w sezonie 2008. Ot, taki newsik dla konsumentów :)
Źródło: Efi24
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57