Dying Light: The Beast - deweloperzy przedstawiają najważniejsze aspekty usprawnień, na jakie trafimy w spin-offie
Pod koniec przyszłego tygodnia Techland wreszcie dostarczy nam produkt, na który przygotowywał graczy już od pewnego czasu. Dying Light: The Beast ma bowiem stanowić coś znacznie więcej niż byle gierkę wrzuconą do popularnego uniwersum. Jeżeli wierzyć twórcom, będzie stanowił swoisty pomost pomiędzy pierwszą a rozczarowującą wielu drugą częścią. Widzieliśmy już trochę ciekawych materiałów, ale otrzymaliśmy jeszcze coś wartego uwagi.
W swoim najnowszym materiale deweloperzy przedstawiają najciekawsze ulepszenia, na jakie trafimy w Dying Light: The Beast.
Wymagania sprzętowe Dying Light: The Beast PC. Gra otrzyma Ray Tracing, NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 4 oraz Intel XeSS 2
Gdyby pierwotny termin premiery się utrzymał, w Dying Light: The Beast moglibyśmy już grać od dobrych paru tygodni. Tak się jednak nie stało, jako że ekipa z Techland doszła do wniosku, że potrzebują trochę więcej czasu na dopracowanie. I jak ma wynikać z ich zapewnień, 19 września zobaczymy, że warto było czekać. Dzięki wykorzystaniu upiornych aspektów miasteczka Castor Woods i kilku usprawnień, mamy odczuwać atmosferę horroru taką, jak nigdy wcześniej - szczególnie gdy noc zapada, a najwięksi drapieżnicy zaczynają swoje łowy.
Dying Light: The Beast - udostępniono prawie 20-minutowy gameplay ukazujący demo z targów Gamescom
Takie elementy jak leśne ostępy sprawiają, że nocne wycieczki są jeszcze ciemniejsze, do tego udzielać się ma nam specyficzna, niepokojąca atmosfera. Doświadczenia te mają być zbudowane wokół Volatile'ów - czyli stworów, które tradycyjnie będą naszym głównym postrachem. W Dying Light: The Beast zostali kompletnie przebudowani, dzięki czemu dysponują zupełnie innymi manewrami - i to zarówno działając w pojedynkę, jak grupowo - i znacznie trudniej będzie ich zgubić. Specjalny system ma sprawiać, że w pewien sposób będziemy stale czuli ich obecność niezależnie od tego, gdzie akurat jesteśmy. Popracowano przy tym chociażby nad działaniem wozu, różnorodnością mapy, animacjami, fizyką, bardziej realistycznym pojawianiem się wroga, czy dodatkowymi atakami z wyskoku i chwytami.
Powiązane publikacje

Assassin's Creed IV: Black Flag Remake z nowymi informacjami. Nowa wersja gry ma mieć daleko idące zmiany w konstrukcji
18
Assassin's Creed Shadows - rozszerzenie Claws of Awaji zadebiutowało i jest ostro krytykowane przez graczy
27
GTA 4 na PC wraz z modyfikacją FusionFix 4.0.0 to najlepsza wersja tej produkcji, przynajmniej pod względem technicznym
44
Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Kompletna i Edycja Gry Roku otrzymały wydania ze steelbookiem na 10-lecie tytułu
58