Dying Light 2 oraz Marvel's Guardians of the Galaxy z obsługą Ray Tracingu oraz techniki NVIDIA DLSS od premiery
W tym roku zadebiutuje jeszcze przynajmniej kilka, potencjalnie bardzo ciekawych gier. Wśród nich znajdziemy m.in. wyczekiwanego Dying Light 2 od polskiego studia Techland oraz Marvel's Guardians of the Galaxy, autorstwa Eidos Montreal. Druga część "zombie-apokalipsy" po wielu perturbacjach zadebiutuje na rynku 7 grudnia (oby w lepszym stanie niż Cyberpunk 2077 z 10 grudnia 2020). Z kolei Marvel's Guardians of the Galaxy, w przeciwieństwie do Avengers, ma być projektem w pełni skupiającym się na trybie pojedynczego gracza, z wyborami które mają przełożyć się na prezentowaną fabułę. Strażnicy Galaktyki pojawią się na rynku dokładnie 26 października. Co łączy obie wspomniane produkcje? Okazuje się, że ścisła współpraca z firmą NVIDIA.
Nadchodzące gry - Marvel's Guardians of the Galaxy oraz Dying Light 2 otrzymają na premierę wsparcie dla Ray Tracingu oraz techniki NVIDIA DLSS.
Dying Light 2 Stay Human – premiera gry odbędzie się pod koniec 2021 roku. Techland pokazał nowy gameplay trailer
NVIDIA poinformowała, iż gra Marvel's Guardians of the Galaxy będzie wspierać zarówno Ray Tracing jak i technikę DLSS w swojej najnowszej wersji. Samo śledzenie promieni nie będzie jednak najbardziej imponującą formą, bowiem twórcy z firmy Eidos Montral zdecydowali się wyłącznie na implementację odbić opartych na RT. Poniżej można zobaczyć krótki film z aktywnymi, zaawansowanymi odbiciami. Dzięki DLSS możemy z kolei liczyć na bardziej płynną rozgrywkę, nawet na słabszych kartach GeForce RTX.
Marvel’s Guardians of the Galaxy oficjalnie zaprezentowane. Tytuł twórców Deus Ex: Mankind Divided nie będzie grą-usługą
Także Techland ściśle współpracuje z NVIDIĄ, choć tutaj implementacja Ray Tracingu ma być już zauważalnie bardziej widoczna. W nadchodzącym tytule Dying Light 2, oprócz odbić, RT zostanie wykorzystane także do symulowania globalnego oświetlenia, a także ulepszonego cieniowania. Poniżej można zobaczyć materiał wideo, w którym gra działa ze wszystkimi efektami śledzenia promieni. Drugi film to z kolei prezentacja Dying Light 2 wprost z dzisiejszej konferencji Microsoftu w ramach targów Gamescom 2021. Widać, że gra zachowa spektakularny parkour, a jednym z ważniejszych elementów tytułu będą brutalne starcia z gangami. Oczywiście oprócz śledzenia promieni, w wersji PC nie zabraknie wsparcia dla techniki NVIDIA DLSS.
Powiązane publikacje
![Gran Turismo 7 - update okazał się prawdziwą klęską. Deweloperzy obiecują poprawić podskakujące samochody i inne problemy](/files/Image/m165/44319.png)
Gran Turismo 7 - update okazał się prawdziwą klęską. Deweloperzy obiecują poprawić podskakujące samochody i inne problemy
8![GeForce RTX 4080, Unreal Engine 5 i 4K to kiepskie połączenie. Test pokazuje, jak wymagający jest silnik firmy Epic Games](/files/Image/m165/44311.png)
GeForce RTX 4080, Unreal Engine 5 i 4K to kiepskie połączenie. Test pokazuje, jak wymagający jest silnik firmy Epic Games
62![Epic Games Store - F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch, ceniona dieselpunkowa metroidvania, do odebrania za darmo](/files/Image/m165/44305.png)
Epic Games Store - F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch, ceniona dieselpunkowa metroidvania, do odebrania za darmo
3![EA Sports FC 25 - Electronic Arts wypuszcza nowy materiał opisujący szczegóły najważniejszych zmian w rozgrywce](/files/Image/m165/44304.png)
EA Sports FC 25 - Electronic Arts wypuszcza nowy materiał opisujący szczegóły najważniejszych zmian w rozgrywce
7![Fallout: London - ogromna modyfikacja do czwartej części serii już nareszcie dostępna](/files/Image/m165/44303.png)