Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Doom 3: BFG Edition nie będzie tylko odgrzewanym kotletem

AviELlukasz | 07-09-2012 13:41 |

W wywiadzie udzielonym serwisowi VG247 jeden z pracowników studia id Software (Tim Willits) powiedział, że Doom 3 BFG Edition nie będzie tylko zwykłym odświeżeniem tytułu z 2004 roku. Według niego włożono wiele pracy, aby częściowo zmienić oblicze i usprawnić rozgrywkę w całej grze. Każda lokacja została skrupulatnie sprawdzona i jeśli jakiś jej fragment wydawał się twórcom mało grywalny lub frustrujący, edytowali go żeby zabawa była jeszcze bardziej miodna. Artyści w studiu poprawili dużą część tekstur, niestety modele nie otrzymały większej ilości wielokątów. Skupiono się głównie na poprawianiu tekstur i unowocześnieniu systemu oświetlenia, przez co lokacje będą trochę jaśniejsze. Dokonano także zmian w systemie amunicji, usunięto problem z latarką, poprawiono elementy HUD oraz dokonano niewielkich zmian w mapach.

Wdrożono nawet kilka technologii znanych z gry Rage jak choćby warstwę sieciową, aby gra działała szybciej wraz z mniejszymi opóźnieniami. Dodatkową zawartością ma być 8 nowych misji zawartych w rozszerzeniu "Lost Mission". Czy Doom 3: BFG Edition będzie wart swojej ceny i twórcy sprostają zadaniu odświeżenia legendy? O tym przekonamy się już 19 października, kiedy gra trafi do sprzedaży.

Źródło: Tom's Hardware

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 10

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.