DirectX 10.1 - niekompatybilny z obecnymi kartami DX10?

Takie posunięcie ze strony Microsoftu, nie wywołuje uśmiechu na twarzy posiadaczy drogich, high-endowych kart. Lecz nie ma co strzępić sobie nerwów. Nowe biblioteki nie wprowadzają praktycznie nic nowego, co nie jest opcjonalnie dostępne w obecnych układach graficznych i bibliotekach DX10. Przede wszystkim wymagane będzie domyślne 4-krotne wygładzanie krawędzi jako standard dla każdego producenta czy też 32-bitowe filtrowanie zmiennoprzecinkowe, zamiast obecnego 16-bitowego. Biorąc pod uwagę to, że jeszcze DX10 nie zyskał zbyt dużej popularności zarówno u developerów jak i użytkowników, tym bardziej DX10.1 jako, że nie wnosi praktycznie nic konkretnego - jak na razie nie przyciąga większej uwagi.
Źródło: theinquirer
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje

OpenAI wypowiada wojnę LinkedIn. OpenAI Jobs Platform może zmienić sposób, w jaki znajdujemy pracę w erze AI
11
Nova Launcher traci ostatniego dewelopera. Popularny launcher na Androida przestaje być rozwijany
12
Signal wdraża pierwszy płatny plan. Popularny komunikator internetowy nie będzie już w pełni darmowy
4
Adobe Premiere za darmo na iPhone i iPad. Aplikacja do montażu wideo zawita też na system Android
19
Microsoft 6502 BASIC stał się otwartoźródłowy. Firma udostępniła cały kod na platformie GitHub
33Liczba komentarzy: 34
Komentarze:
Załaduj komentarze