Diablo II: Resurrected z nową aktualizacją na PC, dodającą wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS na kartach graficznych GeForce RTX
W lutym tego roku studio Blizzard Entertainment oficjalnie ogłosiło tworzenie remastera kultowej gry Diablo II. Tytuł nazwany ostatecznie Diablo II: Resurrected zadebiutował we wrześniu na komputerach PC oraz konsolach starej i obecnej generacji. Choć w dużej mierze była to udana produkcja, oferująca doskonale znane doświadczenie w ulepszonej oprawie graficznej, Blizzard nie wystrzegł się błędów, co denerwowało graczy przede wszystkim w okolicach właściwego debiutu. Choć w samej firmie Activision-Blizzard już od dawna nie dzieje się dobrze, pracownicy "Zamieci" w dalszym ciągu pracują nad ulepszeniem Diablo II: Resurrected. Właśnie opublikowano aktualizację 2.3, która naprawia szereg błędów, dodaje nowe rzeczy w grze oraz wprowadza obsługę DLSS.
Blizzard udostępnił aktualizację dla gry Diablo II: Resurrected. Wprowadza ona m.in. wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS dla kart GeForce RTX.
Test wydajności Diablo II Resurrected PC. Wymagania sprzętowe z piekła rodem? Czy pójdzie na słabych kartach graficznych?
Blizzard na swojej stronie opublikował pełną listę zmian, które wprowadza aktualizacja 2.3 dla gry Diablo II: Resurrected. Dla posiadaczy kart GeForce RTX, być może najważniejszą informacją będzie dodanie pełnego wsparcia dla techniki NVIDIA DLSS w swojej najnowszej wersji. Jest to zatem kolejna gra, z ponad 130 tytułów łącznie, która posiada obsługę techniki NVIDII, polegającej na rekonstrukcji obrazu z niższej rozdzielczości. Po instalacji aktualizacji, odpowiedni tryb DLSS wystarczy wybrać w menu ustawień graficznych.
Diablo II: Resurrected - wrażenia i galeria screenów z zamkniętej bety. Remaster klasyka powraca z bardzo ładną grafiką
Studio usunęło ponadto naprawdę mnóstwo błędów, które pojawiały się w komputerowej wersji Diablo II: Resurrected. Wprowadzono także kilka nowości tj. Game Difficulty Scale (opcję skalowania poziomu trudności), "Force Move" umożliwiający podążanie postaci do wskazanego miejsca bez konieczności celowania w potwory; "Quick Cast", pozwalający na szybkie przypisanie umiejętności pod konkretne skróty klawiszowe, bez konieczności zaznaczania danej zdolności w interfejsie gry oraz pasek "Active Skill Bandings", który zostaje dodany nad standardowym interfejsem gry oraz umożliwia skorzystanie z maksymalnie 16 zdolności.
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
0
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
3
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124