Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Diablo 2: Resurrected bez obsługi monitorów ultrapanoramicznych. Blizzard uparcie broni decyzji. Jakie ma argumenty?

Dominik Wiśniewski | 08-09-2021 17:30 |

Diablo 2: Resurrected bez obsługi monitorów ultrapanoramicznych. Blizzard uparcie broni decyzji. Jakie ma argumenty?Coraz większa liczba graczy zaczyna dostrzegać korzyści płynące z użytkowania monitorów ultrapanoramicznych, a więc oferujących rozdzielczości takie jak 2560×1080 czy 3440×1440 przy proporcjach 21:9. Dobrze więc, że także coraz więcej deweloperów dostarcza nam gier, które ten format wspierają. Niestety, w przypadku Diablo II ma być inaczej. Okazuje się bowiem, że rozdzielczości ultrapanoramiczne podczas testów alfa powodowały problemy. Nie tyle techniczne, co związane z przewagą graczy posiadających takowe monitory. Korzystając mianowicie z układu 21:9, łatwiej było namierzać zbliżającego się wroga czy też rzucić nań zaklęcie, zanim ten miał szansę nas zauważyć.

Blizzard przemówił - nie dla obrazu ultrawide, nie dla czatu w formie konsoli oraz nie dla wsparcia TCP/IP. Tak wyglądają kwestie techniczne związane z nadchodzącym Diablo II: Resurrected. Premiera już 23 września.

Diablo 2: Resurrected bez obsługi monitorów ultrapanoramicznych. Blizzard uparcie broni decyzji. Jakie ma argumenty? [1]

Premiery gier – wrzesień 2021. W co zagrać? Nowości to m.in.: Deathloop, Gamedec oraz Diablo II: Resurrected

Mówiąc krótko - korzystanie z rozdzielczości ultrawide daje graczom przewagę zarówno w grze singleplayer, jak i w grze online. Blizzard chcąc wyrównać szanse, zdecydował więc, aby każdy gracz miał do dyspozycji takie samo pole widzenia. Jeśli więc korzystacie z tytułowego monitora, podczas gry, na krótszych bokach obrazu uświadczycie ciemniejszych pasów, a dokładniej - efektu winiety. To jednak nie koniec nowych wieści od wydawcy. 

Diablo II: Resurrected - wrażenia i galeria screenów z zamkniętej bety. Remaster klasyka powraca z bardzo ładną grafiką

O ile informacja o braku wsparcia dla monitorów ultrawide nie spotkała się z dużym sprzeciwem graczy, to mieli oni już sporo wątpliwości co do pozbycia się czatu w formie konsoli. Będzie on obecny, jednak wyłącznie w formie głosowej. W grze zabraknie też wyszukiwania serwerów po nazwie oraz tworzenia swojego lobby z własnymi kryteriami. Najgorszą informacją dla wielu może być jednak fakt, że Blizzard oficjalnie zrezygnował ze wsparcia dla TCP/IP, choć rozwiązanie to było obiecywane przez samego Roda Fergusonna jeszcze pół roku temu.

Źródło: Blizzard
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 42

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.