Demo technologiczne FOX Engine na GDC 2013
Tegoroczna konferencja Game Developers Conference przyniosła nam kilka ciekawych nowości ze świata wirtualnej rozrywki. W dzisiejszych czasach fabuła w większości gier schodzi na drugi plan, gdyż coraz mniejsza liczba graczy zwraca na nią uwagę... Większość deweloperów tworzących nowe tytuły skupia się na jak najlepszej adaptacji silnika w swojej produkcji, dzięki czemu jest możliwe stworzenie świetnie wyglądającej gry. Czy jest to klucz do sukcesu? Na ten temat zapewne wiedzą najwięcej działy finansowe owych studiów oraz wydawnictw. Kilka dni temu Epic Games zaprezentowało demo technologiczne najnowszego silnika Unreal Engine 4, który dostarczy zaawansowane efekty dla gier przeznaczonych dla komputerów PC oraz konsol nowej generacji. Na konferencji Game Developers Conference pojawił się jeszcze produkt od Kojima Productions, czyli silnik FOX Engine. Prezentacja nie cieszyła się oczywiście taką popularnością jak wspomniany wcześniej Unreal Engine 4...
...gdyż zawierała wiele technikaliów bez pokazania pełnego efektu końcowego. FOX Engine ma zapewnić fotorealistyczną grafikę w przyszłych grach, między innymi Metal Gear Solid 5.
Źródło: VG24/7
Powiązane publikacje

DOOM: The Dark Ages na PC od dzisiaj z Path Tracingiem oraz DLSS Ray Reconstruction. NVIDIA chwali się wydajnością swoich kart
83
Hades II - gra cenionego, niezależnego studia z aktualizacją. Przybliżono, co jeszcze trzeba zrobić przed wydaniem wersji 1.0
0
GTA 5 Enhanced Edition na PC otrzymuje kolejne opcje Ray Tracingu, w tym odbicia RT w wysokiej rozdzielczości
18
Dying Light: The Beast - trochę znanego żelastwa, kilka ciekawych niespodzianek. Prezentacja broni, jaka pojawi się w spin-offie
0