Demo AMD Ruby Tech na trzech nowych zdjęciach
Czym byłyby suche specyfikacje techniczne bez poparcia ich demami technologicznymi, albo chociaż zapowiedziami nowych technologii przygotowanych dla graczy? Coraz częściej o parametrach danego modelu dowiadujemy się z przecieków, a producenci w swoich konferencjach na ten temat poświęcają dosłownie minutę - w sumie jest to zrozumiałe, bowiem tylko entuzjaści zwracają uwagę na drobne "smaczki", zaś typowi gracze po prostu wymagają jak najlepszych efektów w swoich ulubionych tytułach. AMD ma w zanadrzu kilka ciekawych technologii jakie mogą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, zaś jednym z ważniejszych projektów na przyszłe miesiące jest niewątpliwie API Mantle - nie oznacza to jednak, że twórca serii Radeon porzuci rozwój innych ciekawych elementów biorących udział w generowaniu pięknych i coraz bardziej realistycznych efektów graficznych. Szczerze powiedziawszy, cała zabawa dopiero się rozpoczyna...
Mówimy tutaj między innymi o AMD TressFX 2.0, czyli sposobie na renderowanie włosów, roślinności oraz innych przedmiotów składających się z drobnych cząsteczek. Aby wszystkie opisywane technologie miały jakąkolwiek siłę marketingową trzeba je złożyć w jedną całość i zaprezentować szerszemu gronu - właśnie dlatego producent co jakiś czas kusi graczy kolejnymi demami technologicznymi Ruby Tech. Tym razem do sieci trafiły trzy nowe screenshoty z naszą ulubioną bohaterką "Czerwonych", czyli Ruby...
Ruby z miesiąca na miesiąc staje się jeszcze piękniejsza - czekamy na prawdziwe demo w pełnej rozdzielczości...
Najnowsza odsłona została stworzona przy wykorzystaniu silnika CryEngine 3 obsługującego najważniejsze efekty AMD, dzięki czemu wygenerowana postać wygląda naprawdę dobrze. Nie zapominajmy również o niezłych detalach otoczenia oraz przepięknych włosach wygenerowanych przy pomocy ponad 12 tysięcy oddzielnych elementów zapewnianych przez TressFX. Nie pozostaje nam nic innego jak poczekać na "żywą" Ruby w jakimś filmie udostępnionym przez AMD...
Źródło: AllGamesBeta / Guru3D
Powiązane publikacje

TrashBench ustanawia rekord OC układu GeForce GTX 1060 osiągając 2202 MHz z nietypowym autorskim chłodzeniem
16
NVIDIA GeForce RTX 5090 bez pełnego PCIe 5.0 sporo traci w niektórych zastosowaniach. Jak bardzo może zwolnić?
36
Karta graficzna GALAX GeForce RTX 5090 D ustanowiła nowe rekordy overclockingu osiągając 3650 MHz GPU i 36 Gbps GDDR7
3
Karty graficzne GeForce RTX 5060 Ti oraz Radeon RX 9060 XT w wersjach 16 GB VRAM sprzedają się o wiele lepiej niż warianty 8 GB
117