Dell zaczyna sprzedawać w detalu
Jeden z największych producentów komputerów, firma Dell postanowiła zmienić swoją dotychczasową politykę i rozpocząć również bezpośrednią sprzedaż swoich produktów poprzez własne sklepy. Plany koncernu zakładają otwarcie dwóch punktów handlowych w amerykańskich miastach Dallas oraz Nowy Jork.
Dotychczas przedstawiciele firmy twierdzili, że jakiekolwiek operacje detaliczne przyniosą straty, jednakże ostatnie sukcesy koncernu Apple, który otworzył 24-godzinny sklep w Nowym Jorku, przekonały decydentów z Della o zmianie polityki.
Rzecznik Della zapowiedział, że w sklepach firmowych nadal dostępne będą zestawy przeznaczone dla konkretnych klientów, jednak wymagający użytkownicy będą mieli możliwość dopasowania konfiguracji.
Powiązane publikacje

Ugoda w sprawie The Great 78 Project. Internet Archive ugina się pod presją wytwórni i ogranicza cyfrowe archiwum
31
Śmierć Charlie'ego Kirka wywołuje debatę nad algorytmami mediów społecznościowych. Utah wprowadza nowe przepisy
146
Zarządzanie zakupami w Gmailu będzie jeszcze prostsze. Google ogłasza nowości, które zmienią działanie tej skrzynki
16
Google w sądzie twierdzi, że otwarty internet umiera. A jeszcze niedawno zapewniali że wszystko kwitnie i ma się doskonale
29