Dell zaczyna sprzedawać w detalu
Jeden z największych producentów komputerów, firma Dell postanowiła zmienić swoją dotychczasową politykę i rozpocząć również bezpośrednią sprzedaż swoich produktów poprzez własne sklepy. Plany koncernu zakładają otwarcie dwóch punktów handlowych w amerykańskich miastach Dallas oraz Nowy Jork.
Dotychczas przedstawiciele firmy twierdzili, że jakiekolwiek operacje detaliczne przyniosą straty, jednakże ostatnie sukcesy koncernu Apple, który otworzył 24-godzinny sklep w Nowym Jorku, przekonały decydentów z Della o zmianie polityki.
Rzecznik Della zapowiedział, że w sklepach firmowych nadal dostępne będą zestawy przeznaczone dla konkretnych klientów, jednak wymagający użytkownicy będą mieli możliwość dopasowania konfiguracji.
Powiązane publikacje

Murena Find to wyszukiwarka, która szanuje prywatność. Alternatywa dla DuckDuckGo, która ma dużo wspólnego z Qwant
20
Facebook wkrótce zaakceptuje tylko rolki. Pionowy format wypiera inne, a Meta zdejmuje z niego ograniczenia
25
Wikimedia Foundation rezygnuje z testów i wprowadzenia funkcji AI. Funkcja podsumowań nie została uruchomiona
18
Zdjęcia na Instagramie nie tylko w dwóch formatach. Popularna platforma oferuje już wsparcie dla mobilnych proporcji
6