Dell zaczyna sprzedawać w detalu
Jeden z największych producentów komputerów, firma Dell postanowiła zmienić swoją dotychczasową politykę i rozpocząć również bezpośrednią sprzedaż swoich produktów poprzez własne sklepy. Plany koncernu zakładają otwarcie dwóch punktów handlowych w amerykańskich miastach Dallas oraz Nowy Jork.
Dotychczas przedstawiciele firmy twierdzili, że jakiekolwiek operacje detaliczne przyniosą straty, jednakże ostatnie sukcesy koncernu Apple, który otworzył 24-godzinny sklep w Nowym Jorku, przekonały decydentów z Della o zmianie polityki.
Rzecznik Della zapowiedział, że w sklepach firmowych nadal dostępne będą zestawy przeznaczone dla konkretnych klientów, jednak wymagający użytkownicy będą mieli możliwość dopasowania konfiguracji.
Powiązane publikacje

Wikimedia Foundation rezygnuje z testów i wprowadzenia funkcji AI. Funkcja podsumowań nie została uruchomiona
18
Zdjęcia na Instagramie nie tylko w dwóch formatach. Popularna platforma oferuje już wsparcie dla mobilnych proporcji
6
Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22