Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Deathloop - Hit studia Arkane Lyon od teraz ze wsparciem zarówno dla techniki NVIDIA DLSS jak również AMD FSR

Damian Marusiak | 15-10-2021 14:30 |

Deathloop - Hit studia Arkane Lyon od teraz ze wsparciem zarówno dla techniki NVIDIA DLSS jak również AMD FSRJedną z większych premier września był Deathloop, autorstwa studia Arkane Lyon. Premierowo przygotowaliśmy również recenzję, w której Ewelina chwaliła wiele rzeczy, głównie świetnie nakreślone postaci Colta (głównego bohatera) oraz Julianny (głównej antagonistki) oraz ich często zabawnej relacji. Ja z kolei w krótkim dodatku pochwaliłem przede wszystkim świetnie wykorzystane możliwości pada Sony DualSense. Niestety Deahtloop, choć ogólnie będąc dobrą grą, nie zyskała przesadnego zainteresowania graczy. Jak wiadomo, w przypadku edycji PC otrzymaliśmy nie tylko możliwość aktywacji Ray Tracingu, ale także wsparcie dla techniki AMD FidelityFX Super Resolution. Jednocześnie gracze mieli możliwość aktywacji funkcji NVIDIA Reflex. Teraz, wraz z nową aktualizacją, do tego zestawu dodano także DLSS.

Deathloop doczekał się nowej aktualizacji na PC, która wprowadza do gry wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS. Tym samym tytuł studia Arkane jest kolejną grą, wspierającą zarówno DLSS jak i FidelityFX Super Resolution.

Deathloop - Hit studia Arkane Lyon od teraz ze wsparciem zarówno dla techniki NVIDIA DLSS jak również AMD FSR [1]

Recenzja Deathloop – balansując między Dishonored, Borderlands a Dniem Świstaka. Nieszablonowa gra dla nieustępliwych

Na karcie produktu Deathloop w Steam opublikowano notatkę dotyczącą najnowszej aktualizacji (ok. 11 GB). Oprócz poprawy wielu błędów, w tym błędu powodującego spadki liczby klatek na sekundę podczas ruchu kamery, pojawiło się również wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS. Jest to o tyle ciekawe, gdyż w ostatnim czasie NVIDIA nigdzie nie informowała, że Deathloop otrzyma wsparcie dla DLSS. Dzięki nowej aktualizacji, gra studia Arkane Lyon jest już kolejną produkcją, w której możemy wybrać czy chcemy korzystać z DLSS czy też AMD FSR. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły takie tytuły jak Marvel's Avengers, The Medium czy Chernobylite.

Deathloop - Hit studia Arkane Lyon od teraz ze wsparciem zarówno dla techniki NVIDIA DLSS jak również AMD FSR [2]

Test NVIDIA DLSS vs AMD FSR w grze The Medium - Porównanie jakości obrazu. Która technika daje lepsze efekty?

Arkane Lyon potwierdziło także, że od teraz gracze PC mogą w pełni wykorzystać możliwości pada Sony DualSense. Poprawiono także wydajność gry, gdy aktywowana jest technika śledzenia promieni w czasie rzeczywistym (Ray Tracing). Jeśli będzie tylko możliwość, postaramy się sprawdzić obie techniki w produkcji studia Arkane Lyon. Przypominamy, że w ostatnim czasie technika DLSS została (lub zostanie) zaimplementowana do takich gier jak F.I.S.T, trylogia Crysis Remastered, Marvel's Guardians of the Galaxy, Alan Wake Remasterd, Rise of the Tomb Raider oraz Shadow of the Tomb Raider (zmiana DLSS 1.0 na najnowszą wersję).

Deathloop - Hit studia Arkane Lyon od teraz ze wsparciem zarówno dla techniki NVIDIA DLSS jak również AMD FSR [3]

Źródło: Steam
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 11

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.