Deathloop - Hit studia Arkane Lyon od teraz ze wsparciem zarówno dla techniki NVIDIA DLSS jak również AMD FSR
Jedną z większych premier września był Deathloop, autorstwa studia Arkane Lyon. Premierowo przygotowaliśmy również recenzję, w której Ewelina chwaliła wiele rzeczy, głównie świetnie nakreślone postaci Colta (głównego bohatera) oraz Julianny (głównej antagonistki) oraz ich często zabawnej relacji. Ja z kolei w krótkim dodatku pochwaliłem przede wszystkim świetnie wykorzystane możliwości pada Sony DualSense. Niestety Deahtloop, choć ogólnie będąc dobrą grą, nie zyskała przesadnego zainteresowania graczy. Jak wiadomo, w przypadku edycji PC otrzymaliśmy nie tylko możliwość aktywacji Ray Tracingu, ale także wsparcie dla techniki AMD FidelityFX Super Resolution. Jednocześnie gracze mieli możliwość aktywacji funkcji NVIDIA Reflex. Teraz, wraz z nową aktualizacją, do tego zestawu dodano także DLSS.
Deathloop doczekał się nowej aktualizacji na PC, która wprowadza do gry wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS. Tym samym tytuł studia Arkane jest kolejną grą, wspierającą zarówno DLSS jak i FidelityFX Super Resolution.
Recenzja Deathloop – balansując między Dishonored, Borderlands a Dniem Świstaka. Nieszablonowa gra dla nieustępliwych
Na karcie produktu Deathloop w Steam opublikowano notatkę dotyczącą najnowszej aktualizacji (ok. 11 GB). Oprócz poprawy wielu błędów, w tym błędu powodującego spadki liczby klatek na sekundę podczas ruchu kamery, pojawiło się również wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS. Jest to o tyle ciekawe, gdyż w ostatnim czasie NVIDIA nigdzie nie informowała, że Deathloop otrzyma wsparcie dla DLSS. Dzięki nowej aktualizacji, gra studia Arkane Lyon jest już kolejną produkcją, w której możemy wybrać czy chcemy korzystać z DLSS czy też AMD FSR. W ostatnim czasie do tego grona dołączyły takie tytuły jak Marvel's Avengers, The Medium czy Chernobylite.
Test NVIDIA DLSS vs AMD FSR w grze The Medium - Porównanie jakości obrazu. Która technika daje lepsze efekty?
Arkane Lyon potwierdziło także, że od teraz gracze PC mogą w pełni wykorzystać możliwości pada Sony DualSense. Poprawiono także wydajność gry, gdy aktywowana jest technika śledzenia promieni w czasie rzeczywistym (Ray Tracing). Jeśli będzie tylko możliwość, postaramy się sprawdzić obie techniki w produkcji studia Arkane Lyon. Przypominamy, że w ostatnim czasie technika DLSS została (lub zostanie) zaimplementowana do takich gier jak F.I.S.T, trylogia Crysis Remastered, Marvel's Guardians of the Galaxy, Alan Wake Remasterd, Rise of the Tomb Raider oraz Shadow of the Tomb Raider (zmiana DLSS 1.0 na najnowszą wersję).
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
1
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
3
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124