Cyberpunk 2077 patch 1.2 nadchodzi – CD Projekt RED prezentuje zmiany, jakie przyniesie nadchodząca aktualizacja gry
Od premiery Cyberpunka 2077 minęły ponad trzy miesiące, a gra wciąż nie wróciła do sprzedaży w sklepie cyfrowej dystrybucji PlayStation Store ze względu na jej stan techniczny, który nadal pozostawia wiele do życzenia. Za nami wydanie kilku tzw. hotfixów i jednej dużej aktualizacji oznaczonej numerem 1.1, która również doczekała się własnego hotfixa usuwającego krytyczny błąd uniemożliwiający postęp w fabule. Cyberpunk 2077 patch 1.2 miał zostać udostępniony w lutym, ale z powodu ataku hakerów, którzy wykradli kody źródłowe gier studia CD Projekt RED, i związanych z nim skutków, opóźniono jego opublikowanie do marca. Twórcy zaprezentowali przykładowe zmiany, jakich gracze mogą się spodziewać w Cyberpunku 2077 po uaktualnieniu gry do wersji 1.2 (wreszcie zostanie naprawione zachowanie policji!).
Cyberpunk 2077 wkrótce zostanie uaktualniony do wersji 1.2. CD Projekt RED zaprezentował przykładowe zmiany, jakich należy spodziewać w nowym patchu (jedną z większych ma być poprawa zachowania policji).
Cyberpunk 2077 - Test wydajności kart graficznych w rozdzielczości 3440x1440 i 5120x1440. Jak wtedy działa ray tracing i DLSS?
W związku ze zbliżającym się terminem wydania nowej, najobszerniejszej dotychczas aktualizacji do gry Cyberpunk 2077 studio CD Projekt RED przedstawiło przykładowe nowości, które przyniesie patch 1.2 (pełne omówienie pod tym adresem). Poza drobiazgami w postaci opcji wyłączenia uniku przy podwójnym użyciu klawisza ruchu i przypisania sterowania postacią do innych klawiszy niż WSAD twórcy szykują poważniejsze zmiany. Przede wszystkim poprawie ulegnie zachowanie policjantów Night City (NCPD), którzy nie mają się już grupowo teleportować za plecami V i otrzymają wsparcie w postaci tzw. drona rozpoznawczego.
Cyberpunk 2077 - Test wydajności procesorów i pamięci RAM. Pojedynek AMD Ryzen vs Intel Core - Ile rdzeni potrzeba?
Model jazdy w Cyberpunku 2077 wzbudza mieszane uczucia, nawet w naszej redakcji. Aby przyjemniej kierowało się pojazdami (zwłaszcza przy użyciu klawiatury i myszki), studio CD Projekt RED dodało w opcjach możliwość ustawienia czułości sterowania. Nie jest to może duża zmiana, ale ułatwi kontrolę nad autem i motocyklem, szczególnie w przypadku spadków płynności animacji, bo kod gry, cytując, „nie radził sobie z nagłymi zmianami liczby klatek na sekundę” (teraz ten problem zniknie). Pojazdy potrafią się w Cyberpunku 2077 zachowywać bardzo dziwacznie i w razie niespodziewanego zablokowania się będzie można się z tego wykaraskać. To tylko kilka zmian, z których najważniejszą jest poprawa w działaniu NCPD – patch 1.2 ma ukazać się przed końcem marca (dokładnej daty nie znamy).
Powiązane publikacje

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
0
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124
La Quimera - gra otrzymała kiepskie pierwsze recenzje, po czym została wycofana na kilka godzin przed premierą
32