Cyberpunk 2077 - Patch 1.1 miał naprawiać grę, a dostarcza kolejnego buga, i to uniemożliwiającego postęp w fabule
Przed weekendem w grze Cyberpunk 2077 na PC (Steam i GOG), Google Stadia, Xboksach One i Series X/S oraz PlayStation 4 i PS5 pojawił się istotny patch, zapowiadany wcześniej jako jeden z dwóch kluczowych update'ów mających znacząco zniwelować błędy i poprawić działanie Cyberpunka 2077 na każdym sprzęcie. Wśród zmian wymieniono poprawę stabilności poprzez m.in. ulepszenie wykorzystania pamięci i rzadziej powinno dochodzić do zwieszania się gry. Ilość danych do pobrania różniła się na poszczególnych platformach (najmniej, ok. 1 GB, na GOG.com, a najwięcej, bo ponad 16 GB, na konsolach) i choć niosła nadzieję, na wyniesienie rozgrywki na nowy poziom, to w wielu przypadkach okazała się... psuć grę.
Patch 1.1 do gry Cyberpunk 2077 miał w dużym stopniu naprawiać gameplay'owe problemy produkcji CD Projekt RED, Cóż, z pewnością tak się stało, niestety update przyniósł kolejny krytyczny bug.
Cyberpunk 2077 patch 1.1 poprawiający stabilność już jest. Gra okazała się najlepiej sprzedającą się cyfrowo grą w historii
Oddając twórcom nieco sprawiedliwości, Patch 1.1 zawiera ogromną listę elementów, które naprawiono od czasu premiery gry. Najważniejsze są oczywiście ulepszenia wydajności, które powinny poprawić stabilność gry, tak mocno podatnej na awarie. Jakby próbując udowodnić swoją sumienność, programiści dokładnie wylistowali każdą drobną poprawkę. Owe zmiany można znaleźć przechodząc pod TEN link. Przy okazji można poprawić sobie humor czytając niewybredne komentarze złośliwych graczy. Jeden z nich po przeczytaniu listy zmian oświadczył "Aha, czyli wciąż nie zaprzątacie sobie głowy wprowadzeniem jakiegokolwiek AI do gry".
Cyberpunk 2077: Produkcja ruszyła w 2016, a trailer E3 2018 był sfałszowany - Jason Schreier o wywiadach z pracownikami CDPR
Po śmiechu można płynnie przejść do płaczu. Niejedną łzę uronili bowiem ci gracze, którzy w wyniku patcha 1.1 natknęli się na poważny bug, uniemożliwiający dalszą rozgrywkę. Pojawia się on w misji "Stary Znajomy". Mianowicie podczas gdy do V dzwoni Takemura, rozmówca milczy i nigdy nie dochodzi do "odpalenia" misji. Wiąże się to z niemożliwością kontynuowania wątku głównego. W sieci pojawiła się już jedna z porad odnośnie problemu, sugerująca, że wystarczy zaznaczyć jako aktywną którąś z misji pobocznych, w której zadzwoni do nas inny bohater, a misja z Takemurą zostanie odblokowana. Jak się okazuje, sposób ten nie działa jednak u wszystkich, dlatego należy... grzecznie poczekać na kolejny patch.
Powiązane publikacje

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
3
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124
La Quimera - gra otrzymała kiepskie pierwsze recenzje, po czym została wycofana na kilka godzin przed premierą
32