CryZone: Sector 23 - S.T.A.L.K.E.R. na silniku Crysis
Losy pełnoprawnej drugiej odsłony S.T.A.L.K.E.R. wiszą aktualnie na włosku, bowiem ukraiński deweloper boryka się z problemami finansowymi, jednak fani intensywnie pracują nad własnymi projektami. Jednym z najciekawszych jest CryZone: Sector 23 - przenoszący S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla na silnik graficzny CryEngine 2, którego betę z ukończonymi w 80% pracami można już pobrać z sieci. CryZone: Sector 23 będzie starał się odtworzyć pierwotne założenia S.T.A.L.K.E.R., czyli jedną wielką lokację w tym kompletny Prypeć, znacznie groźniejsze anomalie, bardziej rozbudowany ekosystem oraz doda mnóstwo podnoszących realizm detali m.in.: konieczność bandażowania ran zaczerpnięte z FarCry 2. Wyraźnej poprawie ulegnie również fizyka pozwalająca niszczyć więcej obiektów, a twórcy chcą wprowadzić również strefy uszkodzeń poszczególnych części ciała wzorowane na pierwszym Soldier of Fortune, wraz z możliwością rozczłonkowywania przeciwników. W rozwinięciu znajdziecie kilkuminutowy filmik prezentujący początkową lokację tego arcyciekawego moda...
Źródło: moddb
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
1
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
3
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124