Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Crysis Remastered wreszcie z obsługą NVIDIA DLSS na kartach GeForce RTX 2000 i RTX 3000. Nie obyło się bez problemów

Bartosz Woldański | 12-03-2021 18:30 |

Crysis Remastered wreszcie z obsługą NVIDIA DLSS na kartach GeForce RTX 2000 i RTX 3000. Nie obyło się bez problemówCrysis Remastered, czyli odświeżona wersja hitu Cryteka z 2007 roku, zadebiutował na wyłączność Epic Games Store w połowie września 2020 roku. Gra od początku została skrytykowana przez krytyków i graczy, szczególnie tych drugich. Powodami były m.in. system Denuvo, nielubiane zabezpieczenie antypirackie, liczne problemy techniczne czy ogólnie kiepska optymalizacja. Tytuł niemieckiego studia Crytek od początku obsługiwał technikę ray tracingu. Zapowiedziano także dodanie opcji DLSS, ale nie była ona dostępna w dniu premiery. Na jej wdrożenie musieliśmy czekać aż do teraz, co na pewno pomoże w osiągnięciu lepszej wydajności, zwłaszcza po włączeniu opcji opartych na śledzeniu promieni.

Crysis Remastered doczekał się długo oczekiwanej aktualizacji dodającej obsługę techniki NVIDIA DLSS, która według twórców przynosi wzrost wydajności do 40%. Nie obyło się jednak bez problemów technicznych... 

Crysis Remastered wreszcie z obsługą NVIDIA DLSS na kartach GeForce RTX 2000 i RTX 3000. Nie obyło się bez problemów [1]

Test wydajności Crysis Remastered - Czy mi pójdzie? Zależy co masz

Studio Crytek oficjalnie ogłosiło, że w najnowszej aktualizacji do Crysis Remastered, dostępnej już do pobrania poprzez platformę Epic Games Store, dodano obsługę techniki NVIDIA DLSS 2.0, której włączenie zwykle mniejszym lub większym kosztem jakości obrazu zwiększa wydajność w grach. Według twórców gracze mogą oczekiwać na kartach graficznych GeForce RTX 2000 i RTX 3000 wzrostu do 40%, co szczególnie przyda się po aktywacji ray tracingu. Ale biorąc pod uwagę ogólnie nie najlepszą optymalizację gry, może się przydać także w scenariuszu bez RT.

Crysis Remastered vs Crysis Enhanced Edition – porównanie grafiki

Crytek najwidoczniej jednak pospieszył się z wydaniem aktualizacji do Crysis Remastered, bo jak można wyczytać z pełnej listy zmian, po aktywacji DLSS niektóre odległe tekstury mogą być rozmyte… W wybranych przypadkach może pomóc wyłączenie rozmycia obrazu (ang. motion blur). Ponadto DLSS dezaktywuje automatycznie wygładzanie krawędzi, choć w menu gra informuje o jego włączeniu. Po takim długim czasie oczekiwania można było się jeszcze trochę wstrzymać z publikacją aktualizacji, by zlikwidować te problemy… Crytek nie wyciąga wniosków. 

Crysis Remastered wreszcie z obsługą NVIDIA DLSS na kartach GeForce RTX 2000 i RTX 3000. Nie obyło się bez problemów [2]

Źródło: Crytek, Reddit
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 37

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.