Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Cronos: The New Dawn - deweloperzy prezentują opuszczoną hutę na nowym materiale

Szymon Góraj | 21-08-2025 12:30 |

Cronos: The New Dawn - deweloperzy prezentują opuszczoną hutę na nowym materialeDruga połowa sierpnia upływa pod znakiem różnorakich pokazów, przygotowując na bliższe bądź odleglejsze premiery. Nie może przy tym zabraknąć polskich akcentów. Poza ujawnieniem tytułu od One More Level, nie śpi również ekipa Bloober Team, która szykuje się ze swoim projektem na początek września (zresztą w swoim czasie przeczytacie także naszą recenzję). Oto zatem kolejny z wielu materiałów związanych z nadchodzącym Cronos: The New Dawn.

Cronos: The New Dawn dostał nowy gameplay, w którym zaprezentowana została eksploracja opuszczonej fabryki.

Cronos: The New Dawn - deweloperzy prezentują opuszczoną hutę na nowym materiale [1]

Cronos: The New Dawn - nowy materiał od Bloober Team. Przybliżono szczegóły fabularne w grze

Cóż, jeżeli ktoś interesuje się najnowszą grą Bloober Team, materiał porównawczy ma spory - od opinii na bazie pierwszych godzin rozgrywki, po materiały od samych twórców. Te ostatnie pojawiają się dosyć regularnie, ukazując bardzo różne fragmenty - zarówno te ogólnikowe, jak i konkretniejszą ekspozycję poziomów tudzież fabuły. Wiele wskazuje na to, że czeka nas przede wszystkim wariacja serii Dead Space, ale w zupełnie nowym środowisku. Kolejny, niespełna 10-minutowy gameplay pozwala zapoznać się z jeszcze jednym obszarem:

Cronos: The New Dawn - poznaliśmy datę premiery. Pojawiły się szczegóły przedsprzedaży edycji Standard oraz Deluxe

Tym razem jesteśmy oprowadzani po opuszczonej hucie - miejscu, w którym będąca przyczyną upadku ludzkości plaga rozwinęła się. Deweloperzy wykorzystują ten pokaz, by zapoznać nas z dość rozbudowanym level designem, ale także zapoznać z bronią (szybkostrzelna mniejszego kalibru, klasyczna strzelba itd.) oraz przeciwnikami. Szczególnie ci ostatni wyglądają interesująco i jak widać, na krótkim etapie możemy spotkać różne ich odmiany. Poza jakimiś podstawowymi "piechurami", wyróżnić można atakujące na dystans kwasowymi substancjami, przyklejone do ścian i chwytające znienacka nieuważnego gracza i większe monstra, które zabić trudniej. Zawsze też trzeba uważać na moment, w którym wróg próbuje połączyć się z ciałem innego, pokonanego już wroga, i najlepiej mieć w pogotowiu ogień, by to przerywać. Wpadniemy na specjalne obszary z zasadzkami, warto również wyszukiwać ukrytych miejscówek z łupem (np. zasobami do craftingu), które mogą nawet uratować przed koniecznością wczytywania save'a.

Cronos: The New Dawn - deweloperzy prezentują opuszczoną hutę na nowym materiale [2]

Cronos: The New Dawn - deweloperzy prezentują opuszczoną hutę na nowym materiale [3]

Źródło: Bloober Team (Youtube)
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 3

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.