Cronos: The New Dawn - deweloperzy prezentują opuszczoną hutę na nowym materiale
Druga połowa sierpnia upływa pod znakiem różnorakich pokazów, przygotowując na bliższe bądź odleglejsze premiery. Nie może przy tym zabraknąć polskich akcentów. Poza ujawnieniem tytułu od One More Level, nie śpi również ekipa Bloober Team, która szykuje się ze swoim projektem na początek września (zresztą w swoim czasie przeczytacie także naszą recenzję). Oto zatem kolejny z wielu materiałów związanych z nadchodzącym Cronos: The New Dawn.
Cronos: The New Dawn dostał nowy gameplay, w którym zaprezentowana została eksploracja opuszczonej fabryki.
Cronos: The New Dawn - nowy materiał od Bloober Team. Przybliżono szczegóły fabularne w grze
Cóż, jeżeli ktoś interesuje się najnowszą grą Bloober Team, materiał porównawczy ma spory - od opinii na bazie pierwszych godzin rozgrywki, po materiały od samych twórców. Te ostatnie pojawiają się dosyć regularnie, ukazując bardzo różne fragmenty - zarówno te ogólnikowe, jak i konkretniejszą ekspozycję poziomów tudzież fabuły. Wiele wskazuje na to, że czeka nas przede wszystkim wariacja serii Dead Space, ale w zupełnie nowym środowisku. Kolejny, niespełna 10-minutowy gameplay pozwala zapoznać się z jeszcze jednym obszarem:
Cronos: The New Dawn - poznaliśmy datę premiery. Pojawiły się szczegóły przedsprzedaży edycji Standard oraz Deluxe
Tym razem jesteśmy oprowadzani po opuszczonej hucie - miejscu, w którym będąca przyczyną upadku ludzkości plaga rozwinęła się. Deweloperzy wykorzystują ten pokaz, by zapoznać nas z dość rozbudowanym level designem, ale także zapoznać z bronią (szybkostrzelna mniejszego kalibru, klasyczna strzelba itd.) oraz przeciwnikami. Szczególnie ci ostatni wyglądają interesująco i jak widać, na krótkim etapie możemy spotkać różne ich odmiany. Poza jakimiś podstawowymi "piechurami", wyróżnić można atakujące na dystans kwasowymi substancjami, przyklejone do ścian i chwytające znienacka nieuważnego gracza i większe monstra, które zabić trudniej. Zawsze też trzeba uważać na moment, w którym wróg próbuje połączyć się z ciałem innego, pokonanego już wroga, i najlepiej mieć w pogotowiu ogień, by to przerywać. Wpadniemy na specjalne obszary z zasadzkami, warto również wyszukiwać ukrytych miejscówek z łupem (np. zasobami do craftingu), które mogą nawet uratować przed koniecznością wczytywania save'a.
Powiązane publikacje

Marvel's Wolverine oficjalnie zaprezentowany. Brutalny Rosomak trafi na PlayStation 5 jesienią 2026 roku
0
Interaktywna strefa World of Warships w Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni. Druga taka po HMS Belfast w Londynie
12
Painkiller - deweloperzy zapowiadają Rogue Angel, zupełnie nowy tryb roguelike. Premiera gry lekko przesunięta
7
Avatar: Frontiers of Pandora – zapowiedziano From the Ashes, nowy dodatek nawiązujący do zbliżającej się filmowej premiery
4