Creative i „FEAR FACTORY”

E-sport pasjonuje w Polsce coraz więcej osób a poziom imprez dla graczy stale rośnie gromadząc coraz większe rzesze fanów. Gaming, jak każda dziedzina sportu, wymaga zaangażowania, systematycznego treningu i odpowiedniego sprzętu.
"Gracze od wielu lat wykorzystują karty dźwiękowe Sound Blaster i środowisko dźwiękowe EAX a także wysokiej jakości zestawy głośnikowe, słuchawki i myszy firmy Creative... a ostatnio także najbardziej zaawansowaną technologię dźwięku X-Fi (Xtreme Fidelity). Chcemy być bliżej graczy, aby poznać jak najlepiej ich potrzeby oraz opinie na temat wykorzystywanych przez nich kart dźwiękowych i słuchawek, chcemy pomagać w osiąganiu jak najlepszych wyników" - powiedział Łukasz Pilarczyk Product Manager Audio EE.
Fear Factory Multigaming to jedna z najstarszych drużyn zrzeszających profesjonalnych graczy komputerowych w Polsce. Powołano ją w 1998 roku a nabyte przez lata doświadczenie, a także liczne sukcesy zawodników Fear Factory powodują, że jest ona uważana za jeden z najlepszych polskich zespołów. Multiklan „Fear Factory” w ciągu 8 lat istnienia zdobył Mistrzostwo Polski w niezliczonej ilości gier, a wśród najważniejszych osiągnięć zespołu jest między innymi Mistrzostwo Europy w 2003 roku (gra: Medal of Honor). Wśród zawodników ,,Fear Faktory’’ są tak doświadczeni jak FF|ortho (WCG Seul 2003, ECG Paryż 2004), czy drużyna kobieca Counter-Strika, która brała udział w Mistrzostwach Świata Gier Komputerowych, które odbyły się we Francji (ESWC).
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57
Google przegrywa ważny proces antymonopolowy w Teksasie. Nadużycia na rynku reklam internetowych i nieuczciwe praktyki
9Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.