Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

NVIDIA Mech Ti - Kolejne demo technologiczne DirectX 12

Arkad | 11-06-2015 12:24 |

NVIDIADirectX 12 to wielka szansa dla wszystkich producentów kart graficznych i procesorów - wszystko zależy od tego, w jaki sposób nadchodzącą premierę wykorzystają AMD, Intel oraz NVIDIA. Największe nadzieje w nowym API Microsoftu pokłada oczywiście producent kart graficznych Radeon, który może najwięcej skorzystać na zmniejszonym narzucie na procesor i innych nowościach zaimplementowanych w DX12. Pierwsze benchmarki ujawniły, że produkty "czerwonych" rzeczywiście radzą sobie nieźle z obsługą niektórych funkcji i dopracowanie przyszłych gier może przynieść wiele dobrego dla wydajności tychże modeli. Warto jednak pamiętać, że testy syntetyczne to jedno, a rzeczywistość bywa czasami bardzo przykra dla niektórych firm.

Każdy chce zaprezentować zalety DirectX 12 w oparciu o swoje produkty.

NVIDIA w przeciwieństwie do AMD skupiła się na nowych efektach możliwych do uzyskania przy pomocy DirectX 12. Wydajność pozostaje na razie tematem tabu i prawdopodobnie nie dowiemy się niczego nowego aż do premiery pierwszych gier opartych na nowym API. Okazuje się, że podczas targów Computex 2015 producent serii GeForce GTX zaprezentował nowe demo technologiczne o nazwie Mech Ti podczas zamkniętej konferencji. Celem NVIDII było pokazanie możliwości wykorzystywania nowych efektów w DirectX 12 - mówimy tutaj między innymi o generowaniu realistycznych cieni (z użyciem ray tracing) oraz nowych efektach cząsteczkowych.

Niemal sześciominutowy film został wygenerowany na platformie posiadającej kartę graficzną NVIDIA GeForce GTX 980 Ti. Osoby będące na pokazie zwróciły uwagę na brak technologii G-Sync, która mogłaby ograniczyć niepożądane efekty występujące podczas prezentacji. Debiut DirectX 12 jest zaplanowany na 29 lipca 2015 roku - właśnie wtedy Windows 10, czyli jedyny system obsługujący DX12 trafi do oficjalnej sprzedaży. Na pierwsze gry oraz aktualizacje dla obecnych tytułów przyjdzie nam zapewne poczekać kilka tygodni, a może nawet miesięcy.

Źródło: SweClockers / TechSpot
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 17

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.