Cisco: Kraków to najważniejsza lokalizacja w regionie EMEAR
Dziś w Krakowie miało miejsce spotkanie przedstawicieli firmy zajmującej się m.in. cyberbezpieczeństwem Cisco, wraz z dziennikarzami. Okazją do spotkania była 7. rocznica oddziału Cisco Kraków. Na miejscu było także PurePC, dzięki czemu z pierwszej ręki dowiedzieliśmy się jakie plany co do krakowskiego centrum ma wspomniany lider w dziedzinie rozwiązań sieciowych. Sporo czasu poświęcono omówieniem kwestii współpracy z krakowskimi uczelniami wyższymi, gdzie Cisco "wychowuje" sobie kolejne pokolenia przyszłych pracowników. Wspomniano także o charakterze pracy w poszczególnych oddziałach, gdzie na pierwszym miejscu stawia się nie tylko klienta, ale i pracownika. Bowiem zadowolony pracownik, to wydajny pracownik.
Dziś w Krakowie miało miejsce spotkanie przedstawicieli firmy zajmującej się m.in. cyberbezpieczeństwem Cisco, wraz z dziennikarzami. Okazją do spotkania była 7. rocznica oddziału Cisco Kraków
Głównym tematem spotkania były jednak nie tylko osoby pracujące w szeregach Cisco, niemniej vice president EMEAR, Cisco CX Phil Wolfenden wraz z pozostałymi przedstawicielami firmy bardzo zachęcająco opisał codzienność swoich pracowników. Przykładowo, prócz urlopu mogą oni wykorzystać pięć dodatkowych dni wolnych, o ile przeznaczą je na działanie w wolontariacie. Wewnątrz spółki funkcjonuje wiele grup zainteresowań, jak chociażby koło teatralne. Ponadto firma oferuje własny fundusz emerytalny. Niejednokrotnie podkreślano fakt, jak wiele utalentowanych software'owców znajduje się w naszym kraju, co Cisco chce wykorzystać. W realizacji tej strategii nasze centrum w Krakowie jest kluczowe, ze względu na potencjał ludzki i naukowy w skali międzynarodowej. Kraków to najważniejsza lokalizacja - hub - działań CX w regionie EMEAR. Sam przeniosłem się do Krakowa, naznaczając polską lokalizację jako siedzibę działań CX Cisco. Kraków to najbardziej energetyczne i innowacyjne miejsce, jakie znam w Cisco, a byłem we wszystkich lokalizacjach na świecie - powiedział Wolfenden.
Kolejnym z tematów była przyszłość marki. Naszym zadaniem jest systematyczna integracja rozwiązań, tak by jak najszybciej przynosiły zyski. Za 3 lata nasi klienci nie będą patrzeć na cenę i funkcjonalność, ale napędzać ich będzie doświadczenie jakości, jaką Cisco im zaoferuje. Stawiamy klientów w centrum naszej aktywności. Chcemy, żeby klienci subskrybowali nasze oprogramowanie bardziej niż tradycyjnie kupowali hardware. Już teraz CX to 25% rocznego przychodu Cisco, czyli znacznie ponad 10 mld USD - dodał przedstawiciel Cisco. Następnie, jakby dla porządku, przypomniano o istocie spółki, którą jest m.in. zapewnianie mocnej architektury software'u na wszystkich poziomach sieci. Weryfikacja czy dostęp do sieci, Endpointu, chmury czy aplikacji ma tylko osoba do tego upoważniona, to jedno z głównych zajęć firmy. Temu zadaniu służy chociażby system Talos, który umożliwia blokowanie zarówno rozpoznanych jak i nieznanych jeszcze zagrożeń. Jak zauważyli przedstawiciele spółki, każdego dnia firma blokuje około 20 miliardów takich zagrożeń. To tak, jakby na każdego mieszkańca Ziemi codziennie przypadały około 3 ataki. Po konferencji uczestnicy mieli jeszcze szansę odwiedzić poszczególne oddziały krakowskiego oddziału. To jak wygląda firma "od środka" możecie zobaczyć na zdjęciach zamieszczonych poniżej.
Powiązane publikacje

Aplikacja WhatsApp nie taka bezpieczna jak ją malują? Na jaw wyszły dość niepokojące informacje
26
VirusTotal to narzędzie do oceniania bezpieczeństwa plików. Teraz ma nową funkcję opartą na sztucznej inteligencji
22
Proton ma już ponad 100 mln kont. Świat jest bardziej sceptyczny niż kiedykolwiek wobec modeli biznesowych Big Tech
108
Siły Zbrojne RP otrzymały własny szyfrowany komunikator - Merkury 2.0. Krok w stronę wojskowej cyfryzacji
62