Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Call of Duty Warzone od teraz z obsługą techniki DLSS 2.0 - jak dużego wzrostu wydajności możemy oczekiwać ?

Damian Marusiak | 22-04-2021 15:00 |

Call of Duty Warzone od teraz z obsługą techniki DLSS 2.0 - jak dużego wzrostu wydajności możemy oczekiwać ?NVIDIA w ostatnich miesiącach coraz śmielej promuje swoją technikę rekonstrukcji obrazu w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji. DLSS 2.0 to bez wątpienia jedna z najmocniejszych obecnie kart przetargowych w układach graficznych GeForce RTX 2000 oraz GeForce RTX 3000. W ostatnim czasie kolejne gry - zarówno te nowe jak i nieco starsze - otrzymywały aktualizacje dodające wsparcie dla DLSS 2.0. Z ostatnich tytułów warto wspomnieć chociażby o Outriders czy Mortal Shell. Teraz technika NVIDII pojawiła się w jeden z najpopularniejszych gier typu battle-royale. Mowa o Call of Duty: Warzone. Ponadto DLSS będzie od teraz dostępne również w kampanii singleplayer, trybie multi oraz sekcji Spec Ops w grze Call of Duty: Modern Warfare (mowa o tytule z 2019 roku oczywiście).

Call of Duty Warzone wzbogaciło się o obsługę techniki DLSS 2.0. NVIDIA prezentuje wyniki wydajności kart GeForce RTX 2000 oraz RTX 3000 w rozdzielczościach Full HD, Quad HD oraz 4K.

Call of Duty Warzone od teraz z obsługą techniki DLSS 2.0 - jak dużego wzrostu wydajności możemy oczekiwać ? [1]

Wraz z najnowszymi sterownikami dla kart graficznych NVIDIA GeForce RTX, dodano wsparcie dla techniki DLSS 2.0 w grach Call of Duty: Warzone oraz Call of Duty: Modern Warfare. W zależności od karty graficznej, rozdzielczości oraz trybu działania DLSS, wzrost wydajności może sięgać nawet 70%. Najlepsze wyniki mamy uzyskać oczywiście na flagowcu w postaci GeForce RTX 3090 - przy DLSS w opcji Performance i rozdzielczości 3840x2160 pikseli, wydajność ma wzrosnąć ze blisko 100 FPS do 150 FPS. Spory zastrzyk klatek na sekundę ma otrzymać także karta NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti - ze 72 FPS do przeszło 116 FPS.

Call of Duty Warzone od teraz z obsługą techniki DLSS 2.0 - jak dużego wzrostu wydajności możemy oczekiwać ? [2]

Call of Duty Warzone od teraz z obsługą techniki DLSS 2.0 - jak dużego wzrostu wydajności możemy oczekiwać ? [3]

Nieco mniejsze wzrost wydajności odnotowano w rozdzielczościach Full HD oraz Quad HD, jednak tutaj celowo wykorzystano do porównania DLSS 2.0 w trybie Quality. Tutaj możemy liczyć na wyższy od kilkunastu do kilkudziesięciu FPS. Warte odnotowania jest to, że wzrost wydajności zobaczymy na każdej karcie GeForce RTX, a więc także na układach pokroju GeForce RTX 2060. Solidnego wzrostu FPS możemy także spodziewać się na laptopach wyposażonych we wspomniane karty graficzne. Samo DLSS 2.0 zostało zaimplementowane nie tylko w Warzone, ale także w Call of Duty: Modern Warfare, gdzie dotychczas mieliśmy dostępny Ray Tracing. Wraz z DLSS 2.0 możemy liczyć na dalszy wzrost FPS przy aktywnym RT.

Call of Duty Warzone od teraz z obsługą techniki DLSS 2.0 - jak dużego wzrostu wydajności możemy oczekiwać ? [4]

Źródło: NVIDIA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 38

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.