Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Call of Duty Vanguard może otrzymać wsparcie dla AMD FSR, zamiast NVIDIA DLSS. Wskazują na to pliki gry na PC

Damian Marusiak | 18-09-2021 15:00 |

Call of Duty Vanguard może otrzymać wsparcie dla AMD FSR, zamiast NVIDIA DLSS. Wskazują na to pliki gry na PCMiesiąc temu zaprezentowano pierwszy zwiastun gry Call of Duty: Vanguard. Zgodnie z ówczesnymi przewidywaniami, trafimy do okresu II Wojny Światowej, choć tym razem będzie to alternatywna wersja wydarzeń, w której wojna nie zakończyła się w 1945 roku. Tak jak również zapowiadano, pierwsza publiczna prezentacja gry miała miejsce w grze Call of Duty Warzone, które zostanie mocno zintegrowane z Vanguard. Premiera nowej części popularnej strzelanki trafi na rynek 5 listopada tego roku. Dostępna będzie zarówno na PC, jak i konsolach ubiegłej oraz obecnej generacji. Dotychczas zaprezentowano kilka materiałów z rozgrywki, rozpoczęto także falę testów beta. Ten ostatni umożliwił m.in. wgląd w pliki gry na PC. Okazuje się, że przynajmniej na razie nie ma planów co do implementacji techniki NVIDIA DLSS. Co innego w przypadku AMD FidelityFX Super Resolution.

Pliki konfiguracyjne z gry Call of Duty Vanguard wskazują, że tytuł może doczekać się wsparcia dla techniki AMD FidelityFX Super Resolution. O NVIDIA DLSS nie ma obecnie mowy, co jest nieco zaskakujące biorąc pod uwagę, że technika ta pojawiła się w Call of Duty Black Ops - Cold War oraz Warzone.

Call of Duty Vanguard może otrzymać wsparcie dla AMD FSR, zamiast NVIDIA DLSS. Wskazują na to pliki gry na PC [1]

NVIDIA DLSS vs AMD FidelityFX Super Resolution w grze Marvel's Avengers - która technika prezentuje się lepiej?

Zarówno Call of Duty Black Ops - Cold War jak również Call of Duty Warzone oferują obecnie wsparcie dla techniki NVIDIA DLSS, zauważalnie zwiększającej wydajność. Wygląda na to, że tegoroczna odsłona może wcale nie otrzymać takiego wsparcia. W plikach gry nie pojawiły się bowiem żadne odwołania do DLSS. Studio Sledgehammer Games oraz NVIDIA także nie promują gry poprzez użycie omawianej techniki. W plikach gry dokopano się natomiast innego znaleziska. Wygląda na to, że Call of Duty Vanguard może otrzymać wsparcie dla AMD FlidelityFX Super Resolution. Obecna wersja beta nie ma jeszcze aktywnego FSR, ale jego implementacja nie powinna być żadnym problemem.

Call of Duty Vanguard może otrzymać wsparcie dla AMD FSR, zamiast NVIDIA DLSS. Wskazują na to pliki gry na PC [2]

The Medium - gra polskiego studia Bloober Team od teraz na PC ze wsparciem zarówno dla NVIDIA DLSS jak i AMD FSR

Pliki opisują wykorzystanie wszystkich czterech presetów, wchodzących w skład FSR 1.0. Mowa zatem o Ultra Quality, Quality, Balanced oraz Performance. Technika AMD FSR zdobywa coraz większą popularność, będąc dodawana do takich gier jak Far Cry 6, Resident Evil Village, Chernobylite, Marvel's Avengers czy The Medium. W niektórych grach implementacja wygląda lepiej, w innych gorzej, jednak najlepszych rezultatów z jego wykorzystania powinniśmy spodziewać się przede wszystkim w rozdzielczości 4K.

Źródło: Reddit, VideoCardz
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 24

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.