Call of Duty: Infinite Warfare - znamy minimalne wymagania
Od premiery najnowszej odsłony serii Call of Duty opatrzonej podtytułem Infinite Warfare, dzieli nas już zaledwie 8 dni. W związku z tym deweloperzy ze studia Infinity Ward postanowili podzielić się z nami wymaganiami sprzętowymi produkcji. Niestety, poznaliśmy tylko minimalną konfigurację na której odpalimy grę, zabrakło natomiast tej optymalnej do maksymalnych ustawienień. Oczekiwania względem Call of Duty: Infinite Warfare nie są zbyt wysokie, nie mamy też co liczyć na jakąkolwiek rewolucję graficzną, nawet biorąc pod uwagę tylko te serię gier. Jak dało się zobaczyć na dotychczas opublikowanych materiałach, tytuł ten prezentuje się dosyć przeciętnie. Miejmy nadzieję, że w czasie intensywnej rozgrywki wszelkie niedoskonałości graficzne będą nam jednak umykać.
Minimalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Infinite Warfare są niemal bliźniaczo podobne do tych Battlefielda 1. Jednakże nie trzeba mieć zbyt wprawnego oka, żeby wskazać wizualną wyższość produkcji DICE.
Seria pierwszoosobowych strzelanek Call of Duty nigdy nie zachwycała graficznie, no może z wyłączeniem drugiej części, która na swoje czasy prezentowała się całkiem zacnie. Nie inaczej będzie zapewne w przypadku Infinite Warfare. Ujawnione w serwisie Steam minimalne wymagania najnowszej gry od Infinity Ward wyglądają dość typowo i nie odbiegają zbytnio od obecnych standardów. Co ciekawe są one jednak sporo wyższe od tych które posiadało wydane w ubiegłym roku Black Ops III. Wygląda więc na to, iż tym razem za wzrostem wymagań sprzętowych nie podążył postęp graficzny.
Minimalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Infinite Warfare są niemal bliźniaczo podobne do tych Battlefielda 1. Jednakże nie trzeba mieć zbyt wprawnego oka, żeby wskazać wizualną wyższość produkcji DICE nad tą od Infinity Ward. Minimum w co wyposażony musi być nasz komputer aby odpalić Call of Duty: Infinite Warfare, to karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 660 2GB lub AMD Radeon HD 7850 2GB, procesor Intel Core i3-3225 oraz 8GB pamięci RAM. To jednocześnie dużo i nie dużo, ostatnio wiele gier posiada bardzo podobne do tych wymagania minimalne, ale tak gwałtowny wzrost z odsłony na odsłonę przy rocznym cyklu wydawniczym, zdaje się wskazywać na słabą optymalizację tytułu, albo sztuczne ich zawyżanie. O tym przekonamy się jednak dopiero w dniu premiery gry, która została zaplanowana na 4 Listopada.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- System operacyjny: Windows 7 64-Bit lub późniejszy
- Procesor: Intel Core i3-3225 @ 3.30GHz lub równorzędny
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB / AMD Radeon HD 7850 2GB
- DirectX: wersja 11
- Połączenie: szerokopasmowe połączenie internetowe
- Ilość miejsca na dysku: 70 GB
- Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 11
Powiązane publikacje

Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
1
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
18
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
6
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
11