Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

BLIK na AliExpress. Szybsze, łatwiejsze i bezpieczniejsze płatności

Ewelina Stój | 09-06-2020 13:30 |

BLIK na AliExpress. Szybsze, łatwiejsze i bezpieczniejsze płatnościBLIK, jedna z metod płatności w Polsce, oraz AliExpress, międzynarodowa platforma e-commerce będąca częścią Alibaba Group, zacieśniają współpracę. Pozwoli ona użytkownikom płacić BLIKIEM podczas finalizacji zamówienia. Nowość pojawi się tuż przez startem letniej wyprzedaży, która rozpoczyna się 10 czerwca na stronie AliExpress oraz w aplikacji mobilnej platformy. "Nasza strategia rozwoju zakłada, że BLIK jest dostępny jako metoda płatności dla swoich użytkowników wszędzie tam, gdzie robią zakupy – dotyczy to polskich serwisów oraz międzynarodowych sklepów internetowych. AliExpress to dla nas ważny partner, wierzymy, że użytkownicy BLIKA będą zadowoleni z możliwości płacenia nim bezpośrednio na stronie międzynarodowej platformy zakupowej AliExpress" – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.

BLIK będzie dostępny na platformie jako kolejna metoda płatności – nowa funkcjonalność pojawi się w okresie letniej wyprzedaży na AliExpress.

BLIK na AliExpress. Szybsze, łatwiejsze i bezpieczniejsze płatności [1]

Co Polacy kupowali w sieci: podsumowanie roku według AliExpress

W ciągu ostatnich lat z zainteresowaniem obserwujemy rozwój BLIKA na polskim rynku i wierzymy, że współpraca z AliExpress pozwoli mu stać się europejskim liderem innowacyjnych płatności mobilnych – mówi Gary Topp, Dyrektor Regionu Europy Centralnej i Wschodniej oraz Szef Międzynarodowych Partnerstw Płatniczych w AliExpress. Polski rynek staje się coraz ważniejszy dla AliExpress z uwagi na rosnącą popularność zakupów w Internecie. Według danych Gemius, AliExpress stał się najczęściej odwiedzaną platformą zakupową w okresie przedświątecznym 2019 roku. Klienci korzystają głównie z aplikacji mobilnej AliExpress, gdzie obecnie mogą zapłacić już BLIKIEM. Dla AliExpress to kolejny krok w kierunku wzmacniania pozycji na polskim rynku. W ubiegłym roku platforma rozpoczęła współpracę z InPost, dzięki której polscy klienci mogą odbierać zamówienia bezpośrednio w paczkomatach.

BLIK na AliExpress. Szybsze, łatwiejsze i bezpieczniejsze płatności [2]

Mastercard, nowy udziałowiec Blika, wdroży płatności zbliżeniowe

Kontynuacja prac nad ulepszaniem doświadczeń naszych klientów to kluczowe założenie strategiczne rozwoju w Polsce. Współpraca z BLIKIEM pozwoli zapewnić naszym użytkownikom szybkie i bezpieczne płatności podczas finalizowania zamówienia na AliExpress – dodaje Gary Topp. BLIK pojawia się jako jedna z możliwych form płatności podczas finalizowania zamówienia. Na stronie płatności wystarczy wpisać kod BLIK i zaakceptować w swojej aplikacji bankowej. Wkrótce wprowadzone zostanie także rozwiązanie One Click BLIK, dzięki któremu przy kolejnych zakupach nie będzie już konieczne wpisywanie kodu BLIK, a jedynie zatwierdzenie płatności w aplikacji bankowej. Wcześniej klienci mogli wybrać BLIKA na AliExpress w ramach różnych sposobów płatności realizowanych za pośrednictwem Przelewy24 lub PayU.

BLIK na AliExpress. Szybsze, łatwiejsze i bezpieczniejsze płatności [3]

W pierwszych trzech miesiącach 2020 roku Polacy skorzystali z BLIKA blisko 78 milionów razy, z czego 57,5 miliona stanowiły transakcje w Internecie. Według danych Narodowego Banku Polskiego za ostatni kwartał 2019 roku, BLIK jest już blisko dwukrotnie chętniej wykorzystywany niż karty płatnicze, a z kwartału na kwartał ta różnica się powiększa. – Użytkownicy doceniają łatwość realizacji transakcji BLIKIEM, a także to, że nie muszą pozostawiać w serwisach internetowych żadnych wrażliwych danych. Płatność BLIKIEM wymaga tylko podania kodu i potwierdzenia płatności w aplikacji mobilnej banku – dodaje Magdalena Kubisa, dyrektor do spraw rozwoju w Polskim Standardzie Płatności.

Źródło: Blik
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 17

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.