Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Black Friday z gorszymi wynikami sprzedażowymi niż rok temu. Według specjalistów z Adobe powód jest oczywisty

Black Friday z gorszymi wynikami sprzedażowymi niż rok temu. Według specjalistów z Adobe powód jest oczywistyW sieci pojawiły się właśnie pierwsze doniesienia na temat powodzenia tegorocznego Black Friday. Przynajmniej jeśli chodzi o USA. Dotąd, sprzedaż online podczas Czarnych Piątków zwykła rokrocznie wzrastać. Tegoroczne szacunki przeprowadzone przez Adobe pokazują jednak wyraźnie, że w miniony Black Friday Amerykanie wydali mniej pieniędzy, niż jeszcze w 2020 roku. Spadek nie jest jakiś drastyczny (z 9 miliardów dolarów do 8,9 miliardów dolarów), jednak Adobe uznaje to za pierwszy przejaw zmieniających się na naszych oczach trendów. Black Friday w USA (tak samo zresztą jak i w Polsce) przybrał mianowicie ostatnio formę Black Week, a nawet Black Month, stąd wydaje się, że klienci w wielu przypadkach zdecydowali się wydać pieniądze jeszcze zanim nastąpił tytułowy piątek.

Tegoroczne powodzenie Czarnego Piątku jakby spadło. Przynajmniej w USA, gdzie na zakupy tego dnia wydano 8,9 miliarda dolarów (o 100 milionów dolarów mniej niż jeszcze rok temu). Marka Adobe ma na to wytłumaczenie.

Black Friday z gorszymi wynikami sprzedażowymi niż rok temu. Według specjalistów z Adobe powód jest oczywisty [1]

Roidmi Eve Plus – świetny odkurzacz z samosterylizującą stacją opróżniającą taniej na Black Friday!

Jeśli chodzi o Stany Zjednoczone Ameryki, to w Czarny Piątek najchętniej sprzedawać się miały sprzęty marki Instant Pot, frytkownice oraz zabawki. Zainteresowaniem cieszyła się także technologia, zwłaszcza słuchawki AirPods, niższe modele iPadów, gogle VR Oculus Ques 2 oraz telewizory marek Samsung, TCL oraz Vizio. Wśród gier najczęściej sięgano po przecenione produkcje takie jak Just Dance 2022 oraz ubiegłoroczne Spider-Man: Miles Morales. 

Black Friday z gorszymi wynikami sprzedażowymi niż rok temu. Według specjalistów z Adobe powód jest oczywisty [2]

Ogromne niedobory sprzętu na Boże Narodzenie – ostrzega jeden z brytyjskich sprzedawców detalicznych elektroniki

Adobe zauważyło również, że w tym roku dużo więcej osób dokonywało zakupu za pomocą smartfona. Podczas gdy niektórzy kupujący w Czarny Piątek jedynie przeglądali strony na swoich smartfonach przed dokonaniem ostatecznego zakupu już na komputerze (62,2% wszystkich wizyt pochodziło z telefonów), to zakupy mobilne i tak stanowiły 44,4% całej sprzedaży online. Stanowiło to skok aż o 10,6% w porównaniu z rokiem 2020. 

Źródło: Adobe
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 62

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.