Battlefront II oficjalnie z kampanią dla jednego gracza
Star Wars: Battlefront spotkał się z ciepłym przyjęciem, jednakże nie była to produkcja idealna, szczególnie zaś oberwało się okrojonej zawartości jaką byliśmy raczeni w dniu premiery. W zeszłym miesiącu obchodziliśmy rocznicę powstania nowego Battlefronta, przy tej okazji została też wydana finalna edycja gry - Star Wars: Battlefront Ultimate Edition, zawierająca wszystkie dodatki DLC. Na ten moment Battlefront jest grą o wiele bardziej kompletną niż jeszcze rok temu, niemniej do ideału nadal jest mu daleko, zaś inna podstawowa wada wytykana przez graczy, czyli brak kampanii dla jednego gracza, nie została i nie zostanie poprawiona. Jednakże dla fanów Gwiezdnych Wojen mamy bardzo dobre wieści, gdyż Justin McCully - menadżer generalny Star Wars w EA, oficjalnie potwierdził plotkę, która od jakiegoś czasu krążyła w sieci - Battlefront II otrzyma pełnoprawną kampanię fabularną.
Słyszeliśmy wyraźnie, iż fanom bardzo podoba się tryb wieloosobowy, ale jednocześnie jest to zbyt mało, zaś oni domagają się pełnego pakietu. Dlatego też nasz zespół, jest bardzo skupiony na dostarczeniu trybu dla jednego gracza. - Justin McCully - menadżer generalny Star Wars w EA.
Ekipie tworzącej pierwszą (lub trzecią, zależy jak liczyć) odsłonę Star Wars: Battlefront, na pewno nie można odmówić pietyzmu z jakim potraktowali oni materiał źródłowy. Prześliczna oprawa graficzna oraz żywcem wyrwane z filmów efekty dźwiękowe, chwycą za serce każdego miłośnika gwiezdnej sagi. Tym smutniejszym jest fakt, iż gra została zaopatrzona tylko w tryb wieloosobowy - EA zupełnie zignorowało graczy nie lubujących się w tego typu rozgrywce. Widząc jednak swój wcześniejszy błąd, nie ma zamiaru popełnić go ponownie, dlatego Star Wars: Battlefront II otrzyma kampanię fabularną dla jednego gracza. Poniżej możecie zapoznać się z częścią wypowiedzi menadżera generalnego Star Wars w EA Justina McCully, udzieloną w podcaście Achievement Oriented: Słyszeliśmy wyraźnie, iż fanom bardzo podoba się tryb wieloosobowy, ale jednocześnie jest to zbyt mało, zaś oni domagają się pełnego pakietu. Dlatego nasz zespół jest bardzo skupiony na dostarczeniu trybu dla jednego gracza.
Z pozostałej treści wypowiedzi McCully'ego możemy wywnioskować także, iż na brak trybu single player w ostatniej odsłonie SW: Battlefront znaczący wpływ miała premiera Przebudzenia Mocy. Teraz jednak, gdy ekipa wie w jakim kierunku zmierza saga, mają oni lepsze poczucie jakie historie mogli by nam opowiedzieć. Ponadto podczas prac nad sequelem zacieśnili oni swoją współpracę z Lucasfilm Story Group, co też dobrze wróży na przyszłość. W omawianym podcaście padło także, inne ważne pytanie: "Co dalej ze Star Wars 1313?", której produkcja została anulowana po przejęciu marki przez Disneya. Niestety tutaj nie mamy już dla Was dobrych wieści, gdyż projekt ten nie zostanie już nigdy reaktywowany, stając się co najwyżej źródłem kilku pomysłów które można by zaimplementować w kolejnych grach ze Star Wars w tytule.