Battlefield Premium sprzedany w ponad 800.000 egzemplarzy
Battlefield 3 to bez wątpienia jedna z najlepszych gier, jakie kiedykolwiek wyszły na komputery osobiste. Debiutujący w ubiegłym roku tytuł osiągnął niewyobrażalne wyniki w sprzedaży, bijąc jednocześnie głównego konkurenta, czyli Call of Duty. Nie tak dawno deweloperzy Battlefielda 3 pokazali nam nową usługę o nazwie Battlefield Premium. Zakłada ona kilka dodatków do gry, w tym zadania, mapy, bronie i wiele więcej za jednorazową opłatę. Wielu graczy było na początku przeciwnych nowej polityce Electronic Arts, jednak po pewnym czasie ilość użytkowników Premium wzrosła zauważalnie. Debiut usługi miał miejsce dokładnie dwa tygodnie temu, więc czas na pierwsze podsumowania. Cena wyjściowa za Battlefield Premium wynosiła 50 dolarów, jednak z czasem można było ją zakupić za mniejszą ilość gotówki. Obecnie klienci z Polski muszą przygotować około 150 złotych na nowość od Electronic Arts.
Kampania promocyjna oraz namowy innych graczy poskutkowały wynikiem ponad 800.000 kont ze statusem Premium. Z kolejnymi tygodniami ta liczba powinna znacząco wzrosnąć, gdyż zbliżamy się do kolejnego dużego dodatku z wieloma mapami. Poczuliście się zachęceni do zakupu usługi, czy też jeszcze bardziej zostaliście od niej odepchnięci?
Źródło: TechPowerUP
Powiązane publikacje

Saros - nowa gra twórców wysoko ocenianego Returnal z pierwszym, świetnie wyglądającym gameplayem na State of Play
5
Crimson Desert - obiecujące action RPG z Korei wreszcie z datą premiery. Oto zwiastun prosto ze State of Play
1
Deus Ex Remastered - odświeżona wersja po dekadach. Kontrowersyjna zapowiedź na State of Play
15
Battlefield 6 - jedna z najbardziej oczekiwanych gier jesieni otrzymała nowy zwiastun. Oto zarys kampanii single player
35