Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Battlefield 4 - Porównanie grafiki PC, Xbox One i PlayStation 4

Arkad | 29-10-2013 16:20 |

Premiera długo wyczekiwanego Battlefielda 4 nareszcie stała się faktem... Sklepy na całym świecie muszą poradzić sobie z obsługą wygłodniałych graczy, którzy chcą jak najprędzej zainstalować popularną strzelankę na swoich pecetach lub konsolach - debiut finalnej wersji jest także świetną okazją do porównania grafiki uzyskiwanej odpowiednio na komputerach, Xbox One oraz PlayStation 4. Czemu nie bierzemy pod uwagę Xboxa 360 i PlayStation 3? Każdy gracz obserwujący poprzednie premiery wie już na pewno jaką grafikę generują konsole poprzedniej generacji, jakie w żaden sposób nie mogą być porównywane do "piecyków". Zagraniczni redaktorzy przetestowali już Battlefielda 4 na urządzeniach nowej generacji, które miały podobno radzić sobie z rozdzielczością Full HD (1920 x 1080 pikseli)... Jak się okazuje, dziecko studia DICE na konsoli od Microsoftu jest wyświetlane w standardzie HD (1280 x 720 pikseli), natomiast PlayStation 4 może pochwalić się rozdzielczością wynoszącą 1600 x 900 pikseli.

Na całe szczęście nowe konsole zachowują płynność (60 klatek na sekundę) i spadki poniżej pewnego poziomu zdarzają się jedynie w momentach wyświetlania wzmożonej akcji na ekranie. Prawie we wszystkich porównaniach produkt od Sony wygrywa ze swoim konkurentem generując "ładniejsze" efekty z większą stabilnością - Xbox One zalicza wyraźne spadki płynności, zaś PlayStation 4 szybciej powraca do pierwotnych 60 klatek na sekundę. Czy można porównywać Battlefielda 4 wyświetlanego przez konsole nowej generacji z wersją pecetową?

Komputer wyposażony w odpowiedni procesor oraz kartę graficzną znacznie lepiej poradzi sobie z generowaniem dokładnych detali, które nie są osiągalne dla Xboxa One i PlayStation 4. Światowa premiera najnowszego tytułu od DICE nie pokryła się z debiutem tejże gry w Polsce, zatem gracze skazani na rodzime sklepy będą musieli poczekać do czwartku (31 października). Konsole nowej generacji miały bez problemu radzić sobie z grami w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli, jednak wszystko wskazuje na to, że jedynie wybrane produkcje będą wyświetlane w takim standardzie.

Źródło: NeoGAF / VideoGamer / Eurogamer

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 16

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.