Assassin's Creed II bez olśniewających wodotrysków
Marcowa premiera Assassin's Creed II w wersji na blaszaki zbliża się wielkimi krokami. Drugie podejście do przygód asasyna wedle opinii mediów branżowych, udało się Ubisoftowi lepiej niż za pierwszym razem. Atmosfera podekscytowania jest więc zrozumiała, tymczasem z sieci zaczynają napływać nieciekawe informacje dotyczące tego tytułu, choć na szczęście niezwiązane ze sferą stricte grywalnościową (jak domniemam). Wywiad jaki przeprowadził serwis PCGamesHardware z programistą Davidem Champagne, ujawnił nieznane dotąd fakty. Wielu graczy liczyło, że skoro edycja PC została przesunięta względem konsolowej, zostanie odpowiednio wzbogacona, ale...
Assassin's Creed II pozbawiono wsparcia dla bibliotek DirectX 10, 10,1 czy 11 oraz Nvidia PhysX. Twórcy skupili się wyłącznie na DirectX 9, ale w zamian zoptymalizowali grę pod procesory wielordzeniowe. Jeżeli wierzyć zapowiedziom, ACII wykorzysta nawet do ośmiu wątków. Cóż, może to i lepiej? Dziwi jedynie fakt zrezygnowania z DirectX 10, wszak Assassin's Creed nie miał z tym problemów.
Źródło: PCGamesHardware
Powiązane publikacje

Borderlands 4 - ujawniono ceny i zawartość poszczególnych zestawów, a także wymagania sprzętowe
13
Pixgun - intrygujące demo gry 2D w stylu pixel art debiutuje na festiwalu Steam Next od niezależnego polskiego studia
8
Postal 2 Redux - powstaje odświeżona wersja jednej z najbrutalniejszych gier w historii
21
Silent Hill Remake oficjalnie potwierdzony. Polskie studio Bloober Team bierze się za odświeżenie pierwszej gry z serii
9