Assassin's Creed II bez olśniewających wodotrysków
Marcowa premiera Assassin's Creed II w wersji na blaszaki zbliża się wielkimi krokami. Drugie podejście do przygód asasyna wedle opinii mediów branżowych, udało się Ubisoftowi lepiej niż za pierwszym razem. Atmosfera podekscytowania jest więc zrozumiała, tymczasem z sieci zaczynają napływać nieciekawe informacje dotyczące tego tytułu, choć na szczęście niezwiązane ze sferą stricte grywalnościową (jak domniemam). Wywiad jaki przeprowadził serwis PCGamesHardware z programistą Davidem Champagne, ujawnił nieznane dotąd fakty. Wielu graczy liczyło, że skoro edycja PC została przesunięta względem konsolowej, zostanie odpowiednio wzbogacona, ale...
Assassin's Creed II pozbawiono wsparcia dla bibliotek DirectX 10, 10,1 czy 11 oraz Nvidia PhysX. Twórcy skupili się wyłącznie na DirectX 9, ale w zamian zoptymalizowali grę pod procesory wielordzeniowe. Jeżeli wierzyć zapowiedziom, ACII wykorzysta nawet do ośmiu wątków. Cóż, może to i lepiej? Dziwi jedynie fakt zrezygnowania z DirectX 10, wszak Assassin's Creed nie miał z tym problemów.
Źródło: PCGamesHardware
Powiązane publikacje

Marvel's Blade - studio Arkane Lyon na bardzo wczesnym etapie prac. Minie trochę czasu, nim dojdzie do premiery
13
Gothic Remake - deweloperzy z nowym odcinkiem poświęconym wizji artystycznej gry. Oryginał i barokowa stylistyka
36
STALKER 2: Heart of Chornobyl oficjalnie zapowiedziany dla PlayStation 5. Będzie wsparcie dla DualSense i PS5 Pro
23
Max – filmowe i serialowe nowości VOD na 7 - 13 lipca 2025. Wśród premier Wiking, 40-letni prawiczek, Zła kobieta oraz The Outrun
1