Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Assassin's Creed II bez olśniewających wodotrysków

Sebastian Oktaba | 16-02-2010 19:37 |

Marcowa premiera Assassin's Creed II w wersji na blaszaki zbliża się wielkimi krokami. Drugie podejście do przygód asasyna wedle opinii mediów branżowych, udało się Ubisoftowi lepiej niż za pierwszym razem. Atmosfera podekscytowania jest więc zrozumiała, tymczasem z sieci zaczynają napływać nieciekawe informacje dotyczące tego tytułu, choć na szczęście niezwiązane ze sferą stricte grywalnościową (jak domniemam). Wywiad jaki przeprowadził serwis PCGamesHardware z programistą Davidem Champagne, ujawnił nieznane dotąd fakty. Wielu graczy liczyło, że skoro edycja PC została przesunięta względem konsolowej, zostanie odpowiednio wzbogacona, ale...

Assassin's Creed II pozbawiono wsparcia dla bibliotek DirectX 10, 10,1 czy 11 oraz Nvidia PhysX. Twórcy skupili się wyłącznie na DirectX 9, ale w zamian zoptymalizowali grę pod procesory wielordzeniowe. Jeżeli wierzyć zapowiedziom, ACII wykorzysta nawet do ośmiu wątków. Cóż, może to i lepiej? Dziwi jedynie fakt zrezygnowania z DirectX 10, wszak Assassin's Creed nie miał z tym problemów.  

 

Źródło: PCGamesHardware

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 3

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.