Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

API Mantle dla Battlefield 4 jednak w lutym?

Arkad | 27-01-2014 17:24 |

Zegar tyka, czas ucieka, a AMD wraz z DICE i Electronic Arts testują cierpliwość graczy... Battlefield 4, czyli długo wyczekiwany tytuł, który miał być najlepszą grą ubiegłego roku okazał się mówiąc krótko kaszanką, a co najmniej produktem niespełniającym wypowiedzianych wcześniej obietnic - jedną z sił napędowych dla sprzedaży najnowszych kart graficznych z serii Radeon R7 i R9 miała być biblioteka API Mantle, jaka powinna zostać wprowadzona podczas grudniowej aktualizacji wspomnianej wcześniej strzelanki. Jak się okazało, DICE nie zdążyło wykonać odpowiednich kroków w celu wdrożenia długo wyczekiwanej nowości, bowiem deweloperzy ciągle zajmują się naprawą błędów oraz poprawą stabilności samego Battlefielda 4. W tej sytuacji wszelkie dodatki przechodzą na drugi plan, co zapewne nie ucieszyło głównego partnera Electronic Arts, czyli znanego producenta kart graficznych... Jakiś czas temu z oficjalnego oświadczenia dowiedzieliśmy się, że API Mantle zostanie nareszcie udostępnione w styczniu 2014 roku.

Wierzyliście w zapewnienia osób odpowiedzialnych za rozwój strzelanki? Jeśli nie, to możecie nazwać się zwycięzcami... Według najnowszych doniesień mających swoje źródło w rozmowie z pracownikami obsługi technicznej, flagowe oprogramowanie dla Radeonów zostanie zaimplementowane dopiero w przyszłym miesiącu, co nie jest wcale takie oczywiste po poprzednich zapewnieniach. Czemu w ogóle czekamy na API Mantle? AMD przy okazji premiery najszybszych modeli z serii R9 pochwaliło się, że ich technologia niskopoziomowego API umożliwi deweloperom tworzenie bardziej zoptymalizowanych gier, dzięki czemu osiągana wydajność ma być nawet o 45% wyższa niż w przypadku DirectX.

Grudzień, styczeń, luty... a może marzec?

Do tej pory zostało już zorganizowane kilka pokazów Mantle, jednak za każdym razem zainteresowani nie mogli przetestować zapowiedzi na własnej skórze. Wszystko to wygląda coraz gorzej i na pewno nie zachęca graczy do wyboru Radeona ze względu na przyszłe API Mantle. AMD postawiło chyba na złego konia...

Źródło: WCCF Tech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 25

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.