Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Amica laureatem Innowation 2020 - doceniono działania firmy

Amica laureatem Innowation 2020 - doceniono działania firmy1 czerwca w formule online odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród konkursu Innovation 2020 organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Amica otrzymała aż dwie nagrody za innowacyjne działania produktowo-komunikacyjne: brązową nagrodę INNOVATION 2020 za skuteczne wdrożenie na rynek piekarnika OpenUp! oraz srebrną za kampanię CSR „Amica for others”. Wdrożenie na rynek oraz działania komunikacyjne dotyczące piekarnika z funkcją OpenUp! zostały nagrodzone za innowacyjność podejścia. Jury doceniło nowoczesną funkcję zastosowaną w urządzeniu, która znacznie ułatwia życie użytkownikom. Proste, a jednocześnie bardzo nowatorskie rozwiązanie, dzięki któremu drzwiczki piekarnika otwierają się poprzez jedno dotknięcie, bardzo przypadło do gustu kapitule.

Amica otrzymała dwie nagrody INNOVATION 2020. Organizatorzy docenili skuteczne działania produktowo-komunikacyjne, skuteczne wdrożenie piekarnika OpenUp! oraz kampanię „Amica for others”

Amica laureatem Innowation 2020 - doceniono działania firmy [1]

Kto powiedział, że kampanie sprzętu AGD nie mogą być atrakcyjne? Nasz zespół marketingu udowodnił, że działa innowacyjnie i nietuzinkowo! Brąz i srebro w konkursie INNOVATION 2020 organizowanym przez SAR za kampanię piekarników z funkcją OpenUp! oraz odważny projekt CSR „Amica for others” – po raz pierwszy dla Amica – są tego jasnym dowodem. Dziękuję całemu zespołowi za pracę włożoną w obie kampanie – mówi Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu w Grupie Amica. Warto podkreślić, że już sama nominacja do tak prestiżowego konkursu była dużym osiągnięciem. W pierwszej kolejności zgłoszenia poddawano ocenie i dopiero po uzyskaniu określonego pułapu głosów od jury złożonego z marketerów otrzymały nominacje.

Amica laureatem Innowation 2020 - doceniono działania firmy [2]

Z kolei nagrodzona srebrem kampania CSR „Amica for others”, mająca na celu uwrażliwienie konsumentów na problemy ogólnospołeczne, została wyróżniona za odwagę i konsekwencję w komunikowaniu potrzeby otwierania się na bliskich-dalekich sąsiadów. Projekt „Amica for others” to wynik głębokich badań konsumenckich i pracy wielu osób. Analizowaliśmy liczne aspekty dotyczące dzisiejszego społeczeństwa. Samotność okazała się być jednym z tych kluczowych, na który chcieliśmy zwrócić uwagę w naszej kampanii. Cieszę się, że została doceniona, gdyż to kolejna szansa na to, aby komunikat trafił do wielu osób i został dostrzeżony. Dziękuję naszym Partnerom za ogromne zaangażowanie w ten projekt, w szczególności agencji C108. To nasz wspólny sukces – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki w Grupie Amica.

Amica laureatem Innowation 2020 - doceniono działania firmy [3]

Konkurs Innovation 2020 to inicjatywa organizowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, która wyróżnia firmy z zakresu marketingu i mediów. Jury nagradza poszczególne kampanie, biorąc pod uwagę takie aspekty jak: innowacyjne rozwiązania, odważne projekty, świeże idee, zaspokojenie niedostrzeżonej dotąd potrzeby. Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 70 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.

Źródło: Amica
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.