AMD zaprasza swoich fanów na NVIDIA Game24. Będzie się działo?
Jak to jest być fanbojem, czyli osobą zdolną do krwawej walki o produkty danej marki? Na każdym portalu zajmującym się urządzeniami elektronicznymi lub komputerami można znaleźć cykliczne komentarze, które mają za zadanie ośmieszyć daną firmę i jej propozycje, tudzież gloryfikują produkty sprzedawane przez jedyną odpowiednią korporacje. Niestety wymiana zdań pomiędzy zwolennikami różnych producentów kończy się prędzej czy później kłótnią, a do akcji muszą wkroczyć stróże prawa (;]) potrafiący rozgonić towarzystwo i przywrócić spokój... na jakiś czas. W przypadku kart graficznych sytuacja jest bardzo napięta nie tylko ze względu na niezmienne przekonania użytkowników - AMD i NVIDIA dosłownie podpuszczają swoich fanów do ataku na drugą korporację przy pomocy różnych komunikatów prasowych, niedomówień, ciekawych wywiadów lub bezpośrednich zaproszeń do uczestniczenia w konferencji przeciwnika...
Zaraz, kto kogo zapraszał na wydarzenie konkurencji?! Jak się okazuje, nowoczesny marketing nie zna granic i jest zdolny posunąć się nawet do radykalnych kroków. Magazyn Forbes poinformował kilka dni temu o nowej akcji (pomyśle) AMD skierowanej do użytkowników tzw. Red Team, czyli najbardziej zagorzałych fanów czerwonej marki. Według szacunków, radykalnych zwolenników kart graficznych Radeon i procesorów FX (APU) jest około 15 tysięcy, także można z tej grupy stworzyć całkiem pokaźną armię zdolną do walki o dobre imię swojego ulubionego producenta.
O co chodzi? Już za kilka dni odbędzie się 24-godzinna konferencja Game24, na której NVIDIA zaprezentuje między innymi swoje nowe karty graficzne GeForce GTX 980 i GTX 970 - jakiś czas temu producent serii Radeon organizował własne wydarzenie poświęcone 30-letniemu rozwojowi technologii graficznych i gier, także obydwie firmy ścigają się również przy organizacji wielkich imprez. AMD postanowiło włączyć się do wydarzenia konkurencji w całkiem ciekawy sposób... Użytkownicy ze wspomnianego Red Teamu zostali zaproszeni do uczestniczenia w imprezie Game24, ale oczywiście powinni oni wyróżniać się spośród "zielonego" tłumu wiwatującego na cześć nowych Maxwelli - fani Radeonów mają zatem ubrać się na czerwono i powinni wyraźnie pokazywać swoje zainteresowanie produktami AMD.
Bójka, bójka!
Producent będzie nagradzał takie osoby poprzez wpisy na oficjalnym profilu na Twitterze (@AMDRadeon), a być może posypią się także nagrody za najbardziej oryginalne pomysły. Hmmm, brzmi zabawnie? Nie będziemy komentowali takich pomysłów, a już na pewno nie oczekujcie od nas oceny użytkowników biorących udział w akcjach tego typu. Jakie są Wasze przewidywania na imprezę Game24? Dojdzie do rękoczynów?
Źródło: Forbes
Powiązane publikacje

NVIDIA będzie pierwszym klientem litografii TSMC A16. Nadchodzą duże zmiany we współpracy gigantów na najbliższe lata
19
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 Founders Edition nadal są produkowane. Producent zaprzecza niedawnym plotkom
17
Karty Intel Arc Pro B50 z architekturą Xe2 i 16 GB pamięci GDDR6 za 349 dolarów sprzedają się jak świeże bułeczki
30
NVIDIA GeForce NOW - rozpoczęto ulepszanie serwerów, aby zaoferować użytkownikom wydajność klasy GeForce RTX 5080
44