Call of Duty: Black Ops 7 to pierwsza gra z technologią AMD Ray Regeneration, będącą częścią pakietu FSR Redstone
Kilka miesięcy temu, podczas targów Computex w Tajpej, firma AMD zapowiedziała pakiet technologii wchodzących w skład tzw. FSR Redstone. Ich podstawą jest uczenie maszynowe, które ma zarówno wpływać na poprawę wydajności, przy jednoczesnym oferowaniu wysokiej jakości oprawy graficznej. FSR Redstone to niejako odpowiedź na konkurencyjne rozwiązania NVIDII wchodzące w skład nie tylko DLSS, ale i kolejnych architektur GPU. O FSR Redstone przez długi czas było względnie cicho, aż do dzisiejszej, nieoczekiwanej zapowiedzi.
AMD Ray Regeneration to jedna z technologii wchodzących w skład pakietu FSR Redstone i będąca konkurencyjnym rozwiązaniem dla DLSS Ray Reconstruction. Nieoczekiwanie potwierdzono, że Ray Regeneration pojawi się w debiutującym jutro Call of Duty: Black Ops 7.
AMD FSR Redstone - Firma ujawnia pakiet technologii, bazujących na uczeniu maszynowym. Dostępność tylko dla kart RDNA 4
Już jutro do sprzedaży trafi Call of Duty: Black Ops 7, zarówno na PC jak i konsolach poprzedniej i obecnej generacji. Już wcześniej było oczywistym, że Activision oraz Treyarch współpracują z AMD, dzięki czemu to technika AMD FSR 4 była najmocniej promowana w komputerowej wersji gry. Teraz okazuje się, że współpraca jest głębsza niż dotychczas sądzono. Nowy Black Ops 7 jest bowiem pierwszą grą z natywnie zaimplementowaną technologią AMD Ray Regeneration. W połączeniu z FSR 4 sprawia to, że nowe Call of Duty obsługuje niemal wszystkie funkcjonalności wchodzące w skład FSR Redstone (brakuje tylko Neural Radiance Caching).
Available on AMD Radeon™ RX 9000 Series graphics cards, FSR ‘Redstone’ Ray Regeneration goes live tomorrow in Call of Duty: Black Ops 7.
— AMD Gaming (@AMDGaming) November 13, 2025
Hear more from @JackMHuynh, SVP and GM, Computing and Graphics Group at AMD. pic.twitter.com/1hKjYmAubB
AMD FSR 3.1 kontra FSR 4 na karcie graficznej AMD Radeon RX 7900 XT. Testy wydajności i porównanie jakości obrazu
W przypadku AMD FSR Ray Regeneration, wykorzystywana jest tutaj własna sieć neuronowa jako zastępstwo dla klasycznych odszumiaczy (denoiserów), w ten sposób poprawiając jakość obrazu, chociażby pod względem mniejszego zaszumienia czy lepszej jakości odbić wykorzystujących śledzenie promieni. Technologia FSR Ray Regeneration, dostępna od jutra w Call of Duty: Black Ops 7, jest przygotowana wyłącznie dla kart graficznych AMD Radeon RX 9000 i tylko na układach RDNA 4 będzie opcja jej włączenia. Zapewne na dniach dowiemy się więcej szczegółów, zarówno jeśli chodzi o jakość obrazu jak i wpływ na wydajność.
Powiązane publikacje

Nowe informacje o kartach NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER oraz gorszej dostępności modelu GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
179
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 SUPER mogą nie ujrzeć światła dziennego. A to nie koniec złych wiadomości dla graczy...
77
NVIDIA GeForce GTX 1650 SUPER - istnieje wersja inżynieryjna karty z 1152 jednostkami CUDA i obsługą standardu PCIe 4.0
17
Flagowa karta graficzna GeForce RTX 5090 FE uratowana przed zmarnowaniem. NVIDIA zaskakuje decyzją mimo winy użytkownika
33







![Call of Duty: Black Ops 7 to pierwsza gra z technologią AMD Ray Regeneration, będącą częścią pakietu FSR Redstone [1]](/image/news/2025/11/13_call_of_duty_black_ops_7_to_pierwsza_gra_z_technologia_amd_ray_regeneration_bedaca_czescia_pakietu_fsr_redstone_0.jpg)
![Call of Duty: Black Ops 7 to pierwsza gra z technologią AMD Ray Regeneration, będącą częścią pakietu FSR Redstone [2]](/image/news/2025/11/13_call_of_duty_black_ops_7_to_pierwsza_gra_z_technologia_amd_ray_regeneration_bedaca_czescia_pakietu_fsr_redstone_1.jpg)





