Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

AMD FSR 2.2 jest już dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal Engine

Damian Marusiak | 07-03-2023 15:30 |

AMD FSR 2.2 jest już dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal EngineKilka tygodni temu AMD opublikowało kod źródłowy techniki FSR 2.2, tym samym umożliwiając twórcom gier jeszcze łatwiejszą implementację najnowszej wersji swojego rozwiązania. Teraz producent postanowił dodatkowo ułatwić zadanie developerom, którzy do swoich produkcji wykorzystują silnik graficzny Unreal Engine. AMD na platformie GPUOpen ogłosiło bowiem wprowadzenie wtyczki, aktywującej technikę FSR w wersji 2.2. Jakie jeszcze zmiany wprowadza omawiana wtyczka dla Unreal Engine?

AMD opublikowało wtyczkę (plugin) FSR 2.2, z myślą o silniku graficznym Unreal Engine. Dodanie wtyczki ma jeszcze bardziej ułatwić implementację FSR 2.2 w grach powstającym na wspomnianym silniku.

AMD FSR 2.2 jest już dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal Engine [1]

AMD FSR 2 w wersji 2.2 został udostępniony w formie kodu źródłowego, tym samym twórcy otrzymali dostęp do nowego API

Wtyczka Unreal Engine FSR 2.2 umożliwi implementację techniki AMD za pomocą maksymalnie kilku kliknięć myszką. Ma to ułatwić zarówno przejście na nowszą wersję jak również szybkie dodanie w grach, w których dotychczas rozwiązania tego w ogóle nie było (oczywiście mowa o grach powstałych na silniku Epic Games). Wsparcie sięga najnowszej wersji silnika, tej oznaczonej numerem 5.1. Wtyczka AMD FSR dla wersji 2.2 redukuje m.in. efekt ghostingu przy dynamicznie poruszających się obiektach na ekranie.

AMD FSR 2.2 jest już dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal Engine [2]

F1 22 ze wsparciem dla najnowszej wersji techniki AMD - FSR 2.2. Nie brakuje porównania z technologią NVIDIA DLSS 3

AMD FSR 2.2 jest prawdopodobnie ostatnią dużą aktualizacją tejże techniki, przed ujawnieniem i wdrożeniem trzeciej generacji (FSR 3). O nowej wersji usłyszymy podczas konferencji Game Developers Conference (GDC 2023), jednak jest mała szansa by już pod koniec marca FSR 3 był gotowy dla pierwszych gier. Z kolei FSR drugiej generacji jest obecny w około 110 grach. Przygotowanie wtyczki dla Unreal Engine daje z kolei szansę na szybkie podniesienie tego wyniku. Informacje o pluginie można znaleźć na stronie GPUOpen.

Źródło: VideoCardz, GPUOpen
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 85

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.