AMD FSR 2.0 zadebiutowało w kolejnej grze - tym razem mowa o Red Dead Redemption 2 od studia Rockstar
Red Dead Redemption 2 zadebiutował na PC w 2019 roku i do dzisiaj pozostaje jedną z najładniejszych gier poprzedniej generacji, jednocześnie oferując niezwykle bogaty w detale świat. Jednocześnie nawet dzisiaj jest to jedna z bardziej wymagających produkcji. Posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX mogą skorzystać jednak z techniki DLSS, by cieszyć się płynniejszą rozgrywką. Teraz Rockstar zaimplementował konkurencyjne rozwiązanie AMD FSR 2.0, z którego z pewnością ucieszą się posiadacze kart innych niż GeForce RTX.
Red Dead Redemption 2 w wersji PC otrzymał nową aktualizację o numerze 1.31. Jedną z nowości jest wprowadzenie obsługi techniki AMD FSR 2.0.
Red Dead Redemption 2 PC - Test wydajności NVIDIA DLSS. Posiadacze kart graficznych GeForce RTX będą zadowoleni?
Dzisiaj zadebiutowała aktualizacja 1.31 dla gry Red Dead Redemption 2. Niestety posiadacze konsol obecnej generacji nadal nie mogą liczyć na wykorzystanie PS5 oraz Xbox Series. Tymczasem gracze PC otrzymali kilka modyfikacji, które powinny pozytywnie wpłynąć na jakość gry, zwłaszcza na kartach AMD Radeon RX 6000, a także starszych modelach tej samej firmy oraz NVIDII, które nie posiadają wsparcia dla DLSS. Rockstar zaimplementował bowiem FSR 2.0, który również oferuje duży wzrost wydajności - tym większy im mocniejszą posiadamy kartę.
Recenzja Red Dead Redemption 2 - magnum opus obecnej generacji
Kolejną zmianą jest wdrożenie funkcji NVIDIA Reflex, co powinno wpłynąć na zmniejszenie opóźnienia. Co ciekawe, funkcja ta ma wpłynąć wyłącznie podczas korzystania z padów, zamiast zestawu klawiatura oraz mysz. Ostatnią zmianą jest poprawa jakości TAA, czyli jednej z popularniejszych metod wygładzania krawędzi. Aktualizacja waży 433 MB i jest już dostępna m.in. z poziomu Steama oraz Epic Games Launcher.
Powiązane publikacje

Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 5000 Founders Edition nadal są produkowane. Producent zaprzecza niedawnym plotkom
14
Karty Intel Arc Pro B50 z architekturą Xe2 i 16 GB pamięci GDDR6 za 349 dolarów sprzedają się jak świeże bułeczki
28
NVIDIA GeForce NOW - rozpoczęto ulepszanie serwerów, aby zaoferować użytkownikom wydajność klasy GeForce RTX 5080
44
Wymagania sprzętowe Borderlands 4 PC. Kolejna gra na Unreal Engine 5 ze wsparciem dla DLSS, FSR, XeSS i TSR
34