Allegro znów się zmienia - podobno na lepsze
Czy jest na sali ktoś, kto chociażby raz w życiu nie skorzystał z usług najpopularniejszego polskiego portalu aukcyjnego? Allegro w swojej długiej karierze miało już co najmniej kilka większych zmian interfejsu i nic nie wskazuje na to, by następca miał przetrwać co najmniej kilka lat. Grupa Allegro chce całkowicie odstąpić od obecnego wyglądu kategorii oraz większości podstron - serwis ma podobno przypominać elektroniczny sklep przyjazny dla klienta. Zmianie ulegną wspomniane już wcześniej kategorie, wyszukiwarka, strona z przedmiotem oraz lista wyszukiwania. Właściciel serwisu nie ukrywa, że jest to największa rewolucja w trzynastoletniej karierze Allegro. Nie zabraknie także okienka z "Okazjami dnia", które do złudzenia przypomina "Gorący Strzał" w sklepie X-KOM. Jak zwykle zmiany są podyktowane troską o użytkownika oraz chęcią zapewnienia mu jak najlepszych wrażeń przy przeglądaniu wirtualnych półek z produktami.
Co z tego wyszło? Każdy chętny może wypróbować nowy interfejs poprzez kliknięcie przycisku "Przełącz się" na dole strony Allegro. Zachęcamy Was do dzielenia się opiniami na temat nowego wyglądu.
Źródło: Allegro
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57