Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Alan Wake Remastered otrzymał dedykowane sterowniki NVIDIA GeForce Game Ready. Pierwsze wyniki wydajności z DLSS

Damian Marusiak | 20-09-2021 20:00 |

Alan Wake Remastered otrzymał dedykowane sterowniki NVIDIA GeForce Game Ready. Pierwsze wyniki wydajności z DLSSPodczas prezentacji PlayStation Showcase, studio Remedy Entertainment zaprezentowało pierwszy trailer z gry Alan Wake Remastered, będącej poprawioną wersją hitu z 2010 roku, debiutującego początkowo wyłącznie na konsoli Xbox 360. Przygoda tytułowego pisarza zadebiutuje już 5 października na PC oraz konsolach PS4, PS5, Xbox One oraz Xbox Series X/S. Ujawniliśmy już wszystkie szczegóły dotyczące wymagań sprzętowych oraz możliwości oferowanych przez wszystkie platformy docelowe. Pomimo, że do premiery pozostały jeszcze dwa tygodnie z hakiem, NVIDIA już wydała nową wersję sterowników ze wsparciem dla omawianej gry. Przy okazji producent kart GeForce zdradził także pierwsze wyniki wydajności uzyskiwane przez karty graficzne GeForce RTX. Jak wiadomo bowiem, Alan Wake Remastered na PC będzie obsługiwał technikę DLSS.

NVIDIA wypuściła nowe sterowniki graficzne ze wsparciem dla gry Alan Wake Remastered oraz systemu Windows 11. Producent ujawnił także pierwsze wyniki wydajności gry z działającą techniką DLSS.

Alan Wake Remastered otrzymał dedykowane sterowniki NVIDIA GeForce Game Ready. Pierwsze wyniki wydajności z DLSS [1]

Alan Wake Remastered - szczegóły techniczne gry, wymagania sprzętowe oraz oficjalne wsparcie dla NVIDIA DLSS

NVIDIA opublikowała dzisiaj sterowniki Game Ready o numerze 472.12, które jako pierwsze oficjalnie wspierają nadchodzący system operacyjny Windows 11. Jednocześnie sterowniki przynoszą optymalizację m.in. dla gry Alan Wake Remastered, która zadebiutuje notabene tego samego dnia co rzeczony system od Microsoftu. NVIDIA przy okazji ujawniła pierwsze wyniki wydajności, jakich mogą oczekiwać użytkownicy kart GeForce RTX z włączonym DLSS w trybie Performance (Wydajność), w rozdzielczości 4K.

Alan Wake Remastered otrzymał dedykowane sterowniki NVIDIA GeForce Game Ready. Pierwsze wyniki wydajności z DLSS [2]

The Elder Scrolls Online jako pierwsza gra ze wsparciem dla techniki NVIDIA DLAA, będącą pochodną supersamplingu DLSS

Według udostępnionej grafiki, bez włączonego DLSS będziemy potrzebowali przynajmniej GeForce RTX 3070, by móc cieszyć się płynnymi 60 FPS, przy maksymalnych ustawieniach graficznych w rozdzielczości 3840x2160. Aktywacja DLSS w trybie wydajności pozwoli, w niektórych przypadkach, nawet na podwojenie wydajności. Bardzo dobrze widać to na przykładzie karty NVIDIA GeForce RTX 2060. Bardzo duże skoki wydajności odnotujemy też przykładowo na GeForce RTX 2080 Ti (z 70,5 FPS do 120 FPS) lub GeForce RTX 3060 Ti (z 53 FPS do 97 FPS). Z kolei na GeForce RTX 3080 Ti różnice będą już zdecydowanie mniej odczuwalne.

Alan Wake Remastered otrzymał dedykowane sterowniki NVIDIA GeForce Game Ready. Pierwsze wyniki wydajności z DLSS [3]

Źródło: NVIDIA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 24

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.