ABC Data wprowadza własną markę o nazwie colorovo
Zarząd ABC Data S.A., jednego z największych dystrybutorów w branży IT w Europie Środkowo-Wschodniej, zaprezentował własną markę o nazwie colorovo, pod którą 29 czerwca 2011 roku do sprzedaży u partnerów handlowych trafiło ponad 200 produktów z kategorii materiałów eksploatacyjnych. Colorovo to pierwsza stworzona przez ABC Data marka własna, ale dystrybutor już zapowiada wprowadzanie kolejnych produktów do oferty. Szefem projektu ze strony ABC Data został Dobrosław Wereszko, wcześniej założyciel, współwłaściciel i członek zarządu spółki Black Point. Produkty colorovo są dedykowane do ok. 1200 typów używanych na rynku drukarek, takich producentów jak: Canon, Epson, Hewlett Packard, Lexmark, Konica Minolta, Samsung, Brother. ABC Data uruchomiła aktywną promocję skierowaną do partnerów handlowych, w tym program partnerski - promocje lojalnościowe, wsparcie punktów sprzedaży detalicznej oraz dedykowany program wsparcia finansowego.
Do promocji spółka wykorzystuje także własne internetowe kanały sprzedaży: BiznesLink (B2B), PC Link, Reseller Web (B2C) oraz bierze udział w realizowanych promocjach marki kierowanych do użytkowników końcowych. Oferta colorovo zawiera najwyższy standard serwisowy na rynku, w tym: dożywotnią gwarancję bezawaryjnej pracy do czasu wyczerpania się materiału eksploatacyjnego, wymianę wadliwych produktów na nowe oraz szybką i profesjonalną obsługę przez dział RMA (reklamacji) ABC Daty. Marka i produkt colorovo mają być synonimem dobrych produktów za rozsądną cenę z atrakcyjnym pakietem gwarancyjnym. Wewnętrzne testy wykazały, że jakość tonerów i atramentów colorovo już plasują tę markę w czołówce tego typu produktów znajdujących się na rynku.
„Wprowadzenie na rynek marki własnej jest jednym z elementów strategii, która dotyczy między innymi poszukiwania produktów wysoko marżowych. Produkty pod marką colorovo będą pozytywnie wpływać na wyniki finansowe spółki” – powiedział Wojciech Łastowiecki, Członek Zarządu ABC Data S.A., odpowiedzialny za sprzedaż i marketing grupy. „Inwestując w budowę kompetencji związanych z zarządzaniem grupą produktów pod własną marką, uzupełniamy w ten sposób nasz model biznesowy. Stworzyliśmy zespół specjalistów odpowiedzialny za rozwój, pozycjonowanie oraz sprzedaż i marketing własnych produktów, które będą dostępne dla naszych klientów we wszystkich krajach, w których ABC Data jest obecna” – dodaje Wojciech Łastowiecki.
Źródło: ABC Data
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57