Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

A Plague Tale: Requiem - gameplay trailer prezentuje nowe mechaniki i obiecuje jeszcze lepszą grafikę

Dominik Wiśniewski | 18-08-2022 16:00 |

A Plague Tale: Requiem - gameplay trailer prezentuje nowe mechaniki i obiecuje jeszcze lepszą grafikęA Plague Tale: Requiem, a więc sequel gry A Plague Tale: Innocence z 2019 roku, to dla wielu graczy najbardziej wyczekiwany tytuł tego roku. Ta przygodowa gra akcji z elementami skradanki pojawi się na pecetach, konsolce Nintendo Switch oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S już 18 października. Równo na dwa miesiące przed premierą deweloperzy z Asobo Studio zaserwowali nam 5-minutowy gameplay trailer, który pokazuje wybrane mechaniki gry.

Na dwa miesiące przed premierą gry A Plague Tale: Requiem, deweloperzy z Asobo Studio zaserwowali nam 5-minutowy gameplay trailer.

A Plague Tale: Requiem - gameplay trailer prezentuje nowe mechaniki i obiecuje jeszcze lepszą grafikę [1]

W grze A Plague Tale: Innocence z 2019 roku akcja rozgrywała się w XIV-wiecznej, opanowanej przez czarną śmierć Francji. Jako Amicia oraz jej pięcioletni brat Hugo, musieliśmy umknąć Inkwizycji, która za wszelką cenę starała się pojąć chłopca. Grę cechowała liniowość rozgrywki, a dało się ją przejść w mniej więcej 12 godzin. Ostatecznie produkcja otrzymała od graczy i recenzentów bardzo wysokie noty, choć nie obyło się bez potknięć. Między innymi narzekano na słabej jakości mimikę bohaterów (choć krajobrazy były przepiękne), powtarzalność schematów czy wątpliwą inteligencję przeciwników (strażników).

A Plague Tale: Requiem - gameplay trailer prezentuje nowe mechaniki i obiecuje jeszcze lepszą grafikę [2]

Oglądając dzisiejszy materiał z nadchodzącego A Plague Tale: Requiem można być spokojnym co do jakości mimiki. Fakt, że deweloper zdecydował się wydać grę tylko na konsolach nowej generacji, z pewnością pomogło szeroko rozumianej grafice. Nowy materiał wideo pozwala nam rzucić okiem także na mechaniki rozgrywki. Jak można się domyślać, kilka z nich została żywcem skopiowana z poprzedniej gry (ochrona przed szczurami za pomocą ognia), ale jest też kilka zupełnie nowych trików, związanych m.in. z walką. Zresztą zobaczcie sami:

Źródło: Asobo Studio
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 19

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.