Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

unreal engine 4

Gothic 1 - darmowy projekt, który przenosi przygody Bezimiennego na silnik Unreal Engine 4. Wczesna wersja dostępna na Steam

Gothic 1 - darmowy projekt, który przenosi przygody Bezimiennego na silnik Unreal Engine 4. Wczesna wersja dostępna na Steam

Pierwszy Gothic ma na karku już 23 lata. W ciągu całego swojego okresu istnienia gra otrzymała pokaźną ilość różnych modyfikacji i ulepszeń. Aktualny wydawca serii, czyli THQ Nordic, postanowił odświeżyć produkcję, czego skutkiem jest tworzony właśnie remake gry, za który odpowiada Alkimia Interactive. Jednak równolegle społeczność fanów pracuje nad własnym projektem, który przenosi tytuł na silnik Unreal Engine 4. Wersja alpha stała się właśnie dostępna na platformie Steam.

Bit Reactor i Respawn wciąż pracują nad strategią w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Nowe informacje związane z projektem

Bit Reactor i Respawn wciąż pracują nad strategią w uniwersum Gwiezdnych Wojen. Nowe informacje związane z projektem

Jednym ze stałych motywów ostatnich miesięcy są niestety masowe zwolnienia pracowników w wielu firmach. Do najgłośniejszych incydentów doszło w Embracer Group, gdzie utrącono chociażby projekt nowego Deus Exa. Ale czarne chmury pojawiły się też w przypadku Sony, Microsoftu, czy wreszcie Electronic Arts. Ci ostatni w konsekwencji zrezygnowali z gry o Mandalorianinie. Inne przedsięwzięcie zdaje się z kolei na szczęście trzymać.

BioShock 4 - pracownik studia Cloud Chamber sugeruje, kiedy możemy spodziewać się premiery gry

BioShock 4 - pracownik studia Cloud Chamber sugeruje, kiedy możemy spodziewać się premiery gry

Od czasu wydania BioShock Infinite minęło już ponad 10 lat, ale pod koniec 2020 r. potwierdzono, że trwają prace nad czwartą odsłoną popularnej serii. Wiadomo, że nie odpowiada za nią studio Irrational Games z Kenem Levine’em na czele, lecz nowy zespół stworzony pod egidą firmy 2K Games - Cloud Chamber. Tak się składa, że Mack Sztaba, pracujący w Cloud Chamber artysta koncepcyjny, zdradził, iż gry możemy spodziewać się dopiero w okolicach 2028 roku.

Satisfactory z aktualizacją, która przenosi grę na silnik Unreal Engine 5. Technologia Lumen przenosi grafikę na wyższy poziom

Satisfactory z aktualizacją, która przenosi grę na silnik Unreal Engine 5. Technologia Lumen przenosi grafikę na wyższy poziom

Bardzo udany tytuł Satisfactory, który jest swoistym połączeniem gier pokroju strategii ekonomicznej (budowanie fabryk) oraz symulacyjnych, otrzymał właśnie aktualizację wprowadzającą wielkie zmiany. Mimo że gra wciąż tkwi we wczesnym dostępie, to jest dość dynamicznie rozwijana. Update oznaczony numerem 8 przenosi grę z dotychczasowego silnika Unreal Engine 4, na obecną piątą wersję. Wraz ze zmianami Satisfactory zaczyna korzystać z nowej technologii Lumen.

BioShock 4 - jak idą prace nad grą? Najwyraźniej kiepsko. Pojawiły się doniesienia o produkcyjnym piekle

BioShock 4 - jak idą prace nad grą? Najwyraźniej kiepsko. Pojawiły się doniesienia o produkcyjnym piekle

Od czasu wydania BioShock Infinite minęło już ponad 10 lat, ale pod koniec 2020 r. potwierdzono, że trwają prace nad czwartą odsłoną popularnej serii. Niestety, nie odpowiada za nią studio Irrational Games z Kenem Levine’em na czele, lecz nowy zespół stworzony pod egidą firmy 2K Games - Cloud Chamber. To jednak nie koniec niepokojących wieści. Wkrótce po ogłoszeniu Czwórki zaczęto wszak mówić, że gra będzie w swym założeniu nieco inna niż dotychczas (bardziej erpegowa), a dziś dowiadujemy...

Test wydajności Atomic Heart PC - Zagracie nawet na starszym sprzęcie, a dzięki DLSS wyrobicie prawie 200% normy

Test wydajności Atomic Heart PC - Zagracie nawet na starszym sprzęcie, a dzięki DLSS wyrobicie prawie 200% normy

Atomic Heart zaistniało w masowej świadomości za sprawą imponującego dema technologicznego, które towarzyszyło premierze NVIDIA GeForce RTX 2000, zwiastując nadchodzącą rewolucję w grafice trójwymiarowej. Deweloper przedstawił wówczas niezwykle zaawansowaną implementację ray tracingu, chociaż powyższe rozwiązanie dopiero raczkowało. Warstwa wizualna robiła piorunujące wrażenie, jednak uwadze graczy nie umknęła również intrygująca stylistyka, przesiąknięta kiczowatą propagandą ZSRR wymieszaną...

Test wydajności Hogwarts Legacy PC - Magiczne wymagania sprzętowe. Żadne czary nie pomogą bez mocnej karty graficznej

Test wydajności Hogwarts Legacy PC - Magiczne wymagania sprzętowe. Żadne czary nie pomogą bez mocnej karty graficznej

Hokus pokus, czary mary... słabo działa? Nie do wiary! Premiera Hogwarts Legacy mogła uświadomić niektórych graczy sympatyzujących z Harrym Potterem, że mnóstwo czasu upłynęło od momentu ostatniej produkcji umieszczonej w magicznym świecie wykreowanym przez J.K. Rowling. Większość pamięta pewnie jeszcze typowe egranizacje z konsoli SONY PlayStation 2... Teraz czarodzieje powracają z mocnym przytupem, wykorzystując silnik Unreal Engine 4 doprawiony śledzeniem promieni, więc graficznie szykuje się...

The Callisto Protocol debiutuje na rynku, ale oceny od graczy zwiastują fatalną wręcz optymalizację i stuttering wersji PC

The Callisto Protocol debiutuje na rynku, ale oceny od graczy zwiastują fatalną wręcz optymalizację i stuttering wersji PC

Dzisiaj na rynku debiutują dwie gry - wyścigi w postaci Need for Speed Unbound oraz horror The Callisto Protocol. Na ten drugi tytuł czekaliśmy naprawdę długo, ponadto jako pierwszy jest promowany hasłem gry "AAAA", czyli takiej o jeszcze większym budżecie w porównaniu do "zwyklej" gry AAA. Dzisiaj rano pojawiły się recenzje i o ile w przypadku konsolowych wydań otrzymaliśmy udaną grę z gatunku survival horror, tak według graczy PC, w komputerowej wersji dorzucono nam realny horror w postaci optymalizacji...

The Callisto Protocol ze wstępnymi wymaganiami sprzętowymi na PC - zalecana karta to NVIDIA GeForce RTX 2070

The Callisto Protocol ze wstępnymi wymaganiami sprzętowymi na PC - zalecana karta to NVIDIA GeForce RTX 2070

W ostatnim czasie w sieci wzmocniły się dyskusje na temat wysokich wymagań sprzętowych debiutujących dopiero co gier (A Plague Tale: Requiem, Gotham Knights), jak również tych które dopiero nadejdą w najbliższym czasie (Silent Hill 2 Remake, Dead Space Remake). Coraz więcej gier tworzonych tylko pod obecną generację będzie z pewnością odznaczać się wysokimi wymaganiami. A jak wygląda sprawa ze zbliżającym się wielkimi krokami The Callisto Protocol? Karta produktu na Epic Games Store daje nam pewne...

The Callisto Protocol - wyczekiwana gra z gatunku survival horror wykorzysta Ray Tracing do ulepszonych cieni oraz odbić

The Callisto Protocol - wyczekiwana gra z gatunku survival horror wykorzysta Ray Tracing do ulepszonych cieni oraz odbić

The Callisto Protocol to jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji tego roku, przynajmniej dla osób którzy lubią gatunek survival horror. Gra pod wieloma względami jest bardzo podobna do pierwszej części kultowego Dead Space, przez co już teraz ochrzczoną ją "duchowym następcą Dead Space'a". Twórcy ujawnili kilka ciekawostek związanych z produkcją. Potwierdzono m.in. wykorzystanie śledzenia promieni w czasie rzeczywistym do poprawy jakości oprawy graficznej.

Mafia 4 - wiemy dokąd zabierze nas nowa gra studia Hangar 13. Będą też gameplay'owe zmiany

Mafia 4 - wiemy dokąd zabierze nas nowa gra studia Hangar 13. Będą też gameplay'owe zmiany

Nieco ponad tydzień temu serwis Kotaku doniósł, że gra pt. Mafia 4 jest już w produkcji, a fabularnie ma być ona prequelem całej trylogii. Wskazywałoby to np. na osadzenie akcji we wczesnym okresie międzywojennym, choćby w latach 20. XX wieku. Teraz z kolei, za sprawą informacji zawartych w podcaście pt. XboxEra pojawiły się kolejne, zazębiające się z poprzednimi przecieki. Zgodnie z nimi, gra przeniesie nas na Sycylię z pogranicza XIX i XX wieku. Wiadomo także, że deweloperzy zdecydowali się opowiedzieć...

Mafia 4 w produkcji. Tytuł ma powstawać na Unreal Engine 5. Znamy też umiejscowienie fabuły w czasie

Mafia 4 w produkcji. Tytuł ma powstawać na Unreal Engine 5. Znamy też umiejscowienie fabuły w czasie

Serwis Kotaku (a właściwie jego anonimowe źródła) zdradza, że gra pt. Mafia 4 jest już w produkcji. Redaktorzy serwisu twierdzą, iż kodową nazwą nowej gry jest Nero, a fabularnie ma być ona prequelem całej trylogii. Może to oznaczać osadzenie akcji we wczesnym okresie międzywojennym, np. w latach 20. XX wieku. Co ważne, produkcja nie powstaje na autorskim silniku z trzeciej części, a twórcy opierają się na Unreal Engine 5. Patrząc wstecz (na Mafię 3 oraz na Mafię: Wersję Ostateczną), odejście...

Avatar: Reckoning zmierza na urządzenia mobilne. Co wiemy o sieciowej strzelance dla iOS i Androida?

Avatar: Reckoning zmierza na urządzenia mobilne. Co wiemy o sieciowej strzelance dla iOS i Androida?

W 2009 roku na srebrnym ekranie zadebiutował oryginalny film Avatar opowiadający historię częściowo sparaliżowanego żołnierza, którego celem była swoista infiltracja społeczności żyjącej na planecie Pandora. Produkcja zebrała pochlebne recenzje, a Ubistoft zapowiedział w ubiegłym roku rozbudowaną grę Avatar: Frontiers of Pandora. Niestety, nie poznaliśmy jeszcze daty jej premiery, natomiast, jako że rynek nie znosi próżni, udało nam się dowiedzieć co nieco o innym tytule osadzonym w rzeczonym...

Premiera S.T.A.L.K.E.R. 2 w kwietniu może być zagrożona. Według przecieków poczekamy dłużej, zwłaszcza posiadacze PlayStation

Premiera S.T.A.L.K.E.R. 2 w kwietniu może być zagrożona. Według przecieków poczekamy dłużej, zwłaszcza posiadacze PlayStation

Gra pt. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl jest jedną z bardziej wyczekiwanych gier, zwłaszcza wśród Polaków, którzy lata temu pokochali klimat Zony. Niestety ostatnimi czasy wokół produkcji pojawia się sporo "smrodku". Przykładowo przed miesiącem deweloperzy ogłosili, że w grze znajdą się elementy NFT. Mocna reakcja graczy, którzy byli nastawieni negatywnie co do tego rozwiązania sprawiła, że ostatecznie studio wycofało się z tego pomysłu. Dziś okazuje się z kolei, że kwietniowa premiera...

Scorn otrzymał w końcu przybliżoną datę premiery - horror science fiction zadebiutuje jesienią 2022 na PC oraz Xbox Series X/S

Scorn otrzymał w końcu przybliżoną datę premiery - horror science fiction zadebiutuje jesienią 2022 na PC oraz Xbox Series X/S

Scorn pierwotnie zostało zapowiedziane w 2014 roku, jednak później na kilka lat o projekcie zrobiło się cicho. W międzyczasie twórcy ze studia Ebb Software zawarli porozumienie z Microsoftem, by gra trafiła w dniu premiery do usługi Xbox Game Pass. Developerzy zdecydowali się także porzucić wsparcie dla starej generacji, przygotowując swój projekt wyłącznie na PC oraz obecną już generację Xbox Series. Pomimo tego Scorn zaliczyło już kilka opóźnień, co wprowadziło sporo negatywnych opinii wśród...

STALKER 2: Heart of Chernobyl z nowymi screenami. Gra prezentuje bardzo wysoki poziom oprawy graficznej... i oby tak zostało

STALKER 2: Heart of Chernobyl z nowymi screenami. Gra prezentuje bardzo wysoki poziom oprawy graficznej... i oby tak zostało

Kończący się pomału 2021 rok zdecydowanie nie rozpieszczał graczy, jeśli chodzi o liczbę nowych gier. Otrzymaliśmy kilka odświeżonych gier oraz kilka nowości, ale w zdecydowanej większości nie były to pozycje, które spełniłyby oczekiwania graczy. Przyszły rok zapowiada się jednak zdecydowanie lepiej. Zarówno Microsoft jak i Sony pracują nad kolejnymi grami. Posiadacze komputerów oraz konsol Xbox Series z pewnością wyczekują już premiery STALKER 2: Heart of Chernobyl, który bez wątpienia będzie...

AMD FidelityFX Super Resolution od teraz dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal Engine 4

AMD FidelityFX Super Resolution od teraz dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal Engine 4

Wkrótce minie 6 miesięcy od premiery pierwszej generacji techniki AMD FidelityFX Super Resolution, czyli oprogramowania, celem którego jest rekonstrukcja obrazu z niższej rozdzielczości, dzięki zaprojektowanym algorytmom. Wykorzystanie FSR ma przede wszystkim wpłynąć na znaczącą poprawę wydajności i to nie tylko na najnowszych kartach graficznych AMD Radeon RX 6000, ale także starszych kartach Vega czy Polaris (ba! działa nawet na zintegrowanych układach graficznych w procesorach APU) oraz w konkurencyjnych...

STALKER 2: Heart of Chernobyl – graficzne porównanie produkcji do pierwszych trzech części z lat 2008 - 2011

STALKER 2: Heart of Chernobyl – graficzne porównanie produkcji do pierwszych trzech części z lat 2008 - 2011

STALKER 2 został zapowiedziany w lipcu minionego roku. Ujawniono wówczas, że tytuł pojawi się na PC oraz Xbox Series X/S, omijając tym samym platformę PlayStation. Wiemy już także, że gra korzysta z silnika graficznego Unreal Engine 4 oraz z techniki śledzenia promieni. Za tytuł odpowiedzialne jest ukraińskie studio GSC Game World, które zdecydowało się na zaimplementowanie w grze otwartego świata, który ma być przy okazji jednym z większych, jakie dane nam było zwiedzać w grach komputerowych....

STALKER 2: Heart of Chernobyl - data premiery i wymagania sprzętowe. Na E3 2021 pokazano pierwszy gameplay – co za klimat!

STALKER 2: Heart of Chernobyl - data premiery i wymagania sprzętowe. Na E3 2021 pokazano pierwszy gameplay – co za klimat!

Dzisiaj wieczorem odbyła się konferencja Xbox & Bethesda Games Showcase, która obfitowała w wiele gier, w tym wcześniej niezapowiedzianych. Zgodnie z przeciekami przed pokazem, jedną z zaprezentowanych produkcji okazała się nowa gra z serii STALKER. Ukraińskie studio GSC Game World przygotowało na prezentację pierwszy gameplay. Nie tylko pokazuje on grę w akcji, ale także zdradza pełny, oficjalny tytuł (STALKER 2: Heart of Chernobyl) oraz… datę premiery! Tak, poznaliśmy kiedy dokładnie udamy się...

Days Gone na PC - Analiza wydajności gry. Jest całkiem dobrze, a już na pewno lepiej, niż w przypadku Horizon Zero Dawn

Days Gone na PC - Analiza wydajności gry. Jest całkiem dobrze, a już na pewno lepiej, niż w przypadku Horizon Zero Dawn

Wczoraj na pecetach miała miejsce premiera ekskluzywnego dotąd dla konsoli PlayStation tytułu Days Gone. Dotychczasowe screeny z wersji gry na PC napawały sporym optymizmem. Tytuł napisany na silniku Unreal Engine 4 prezentował się dużo lepiej, niż miało to oryginalnie miejsce na PlayStation 4. Podobnie dobrze nastrajały oficjalne, rekomendowane wymagania sprzętowe. Deweloperzy z Bend Studio sugerowali mianowicie grę na układach Intel Core i7-4770K lub AMD Ryzen 5 1500X, z 16 GB pamięci RAM oraz grafiką...

Arkane Studios ma pracować nad grą Omen. Będzie to mroczny tytuł z wampirami, na silniku Unreal Engine 4

Arkane Studios ma pracować nad grą Omen. Będzie to mroczny tytuł z wampirami, na silniku Unreal Engine 4

Arkane Studios od czasu wydania Prey: Mooncrash, dodatku do udanej strzelaniny FPP w klimacie science fiction, w 2018 roku nie ukończyło żadnej gry (współpracowali jedynie z MachineGames przy Wolfenstein: Youngblood), ale to nie znaczy, że twórcy Dishonored próżnują. Jeszcze w tym roku zagramy w dość oryginalne Deathloop o bardzo roguelike’owej naturze z bohaterami uwięzionymi w pętli czasowej, za które odpowiada Arkane Lyon. Nad czym może pracować Arkane Austin? Kilka miesięcy temu profil LinkedIn...

Premiera STALKER 2 na PlayStation 5 może odbyć się szybciej niż przewidywano. Zaskakująco krótka wyłączność dla Xboksa

Premiera STALKER 2 na PlayStation 5 może odbyć się szybciej niż przewidywano. Zaskakująco krótka wyłączność dla Xboksa

STALKER 2 nabiera coraz realniejszych kształtów. Choć do tej pory zobaczyliśmy jedynie dwa krótkie zwiastuny przedstawiające sceny na silniku gry (Unreal Engine 4), to jeszcze w tym roku ukraińskie studio GSC Game World udostępni pierwszy gameplay. Zakhar Bocharov, rzecznik prasowy wspomnianego zespołu deweloperskiego, przyznał niedawno w wywiadzie dla serwisu GamingBolt, że STALKER 2 nie trafi na pewno na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Kolejny raz potwierdził, że studio na razie nie ma planów wydania...

Powstaje remake Star Wars Knights of the Old Republic. Wiemy, jakie studio przygotowuje odświeżonego KOTOR-a

Powstaje remake Star Wars Knights of the Old Republic. Wiemy, jakie studio przygotowuje odświeżonego KOTOR-a

O odświeżonej wersji jednej z najlepszych gier Star Wars w historii plotkuje się od lat, szczególnie w ostatnich miesiącach wszelkie pogłoski przybrały na sile. Z nowymi wieściami przychodzi znany dziennikarz Jason Schreier, który ma źródła jak nikt inny w branży gier wideo. Redaktor serwisu Bloomberg, a wcześniej Kotaku, doniesienia o remake’u Star Wars Knights of the Old Republic potwierdził w rozmowie z Benem Hansonem, twórcą kanału MinnMax w serwisie YouTube i byłym producentem wideo dla portalu...

NVIDIA Attic - nowe demo technologiczne na silniku Unreal Engine 4 z prezentacją zaawansowanego Ray Tracingu oraz DLSS 2.0

NVIDIA Attic - nowe demo technologiczne na silniku Unreal Engine 4 z prezentacją zaawansowanego Ray Tracingu oraz DLSS 2.0

Wkrótce minie trzy lata, odkąd NVIDIA zaprezentowała pierwsze karty graficzne, sprzętowo wspierające śledzenie promieni w czasie rzeczywistym (Ray Tracing). Od tamtej pory pojawiło się przynajmniej kilkanaście mniej lub bardziej znanych gier, w których efekty RT wykorzystywano na różne sposoby m.in. do polepszenia cieni, odbić na powierzchniach czy też do bardziej zaawansowanej prezentacji globalnego oświetlenia. Od pewnego czasu wiemy także, że jeden z najbardziej popularnych silników graficznych...

Witchfire od Adriana Chmielarza i studia The Astronauts wygląda pięknie na nowych screenach. Wiemy, dlaczego powstaje tak długo

Witchfire od Adriana Chmielarza i studia The Astronauts wygląda pięknie na nowych screenach. Wiemy, dlaczego powstaje tak długo

Założone przez Adriana Chmielarza studio The Astronauts – składające się ze współtwórców Painkillera i Bulletstorm z czasów People Can Fly – opublikowało w swoim wpisie na oficjalnej stronie internetowej nowe informacje o postępach prac nad obiecująco się zapowiadającą strzelaniną Witchfire. Podzieliło się również nowymi screenami, na których grafika prezentująco się całkiem wybornie. Jest to zasługa wykorzystania silnika Unreal Engine 4 i techniki fotogrametrii, której efekty mogliśmy...

Poznaliśmy datę premiery Days Gone na PC. Sony udostępniło także pierwszy zwiastun prezentujący zmiany graficzne

Poznaliśmy datę premiery Days Gone na PC. Sony udostępniło także pierwszy zwiastun prezentujący zmiany graficzne

Niedawno pojawiły się doniesienia o tym, że w najbliższych latach nie należy spodziewać się Days Gone 2 (o ile w ogóle), ale posiadacze komputerów osobistych wciąż czekają na pierwszą część przygód Deacona St. Johna na PC. Dotychczas mówiło się o bliżej niesprecyzowanej wiośnie tego roku, ale potem wyciekły informacje, według których gra z zombie w otwartym, postapokaliptycznym świecie miała zadebiutować najwcześniej pod koniec kwietnia albo w maju. Teraz Sony postanowiło oficjalnie doprecyzować...

NVIDIA DLSS w grze Outriders: Przyrost wydajności w 4K do 73%. Każda karta GeForce RTX ma przekraczać 60 FPS w 1440p

NVIDIA DLSS w grze Outriders: Przyrost wydajności w 4K do 73%. Każda karta GeForce RTX ma przekraczać 60 FPS w 1440p

Dzisiaj o godzinie 18:00 czasu polskiego swój debiut będzie miała gra Outriders. Tytuł prócz konta Steam będzie wymagać – podobnie jak udostępnione pod koniec lutego demo – konta Square Enix, które jest potrzebne do rozgrywki sieciowej. Jeszcze przed południem na PurePC pojawił się news traktujący o wymaganiach sprzętowych. Dosłownie przed chwilą swój komentarz co do wydajności produkcji dorzuciła też NVIDIA. Mianowicie zgodnie z najnowszymi zapewnieniami, każdy model karty graficznej z serii...

Outriders – premiera i zaktualizowane wymagania sprzętowe wersji PC. Gra na konsoli trafi dziś do Xbox Game Pass

Outriders – premiera i zaktualizowane wymagania sprzętowe wersji PC. Gra na konsoli trafi dziś do Xbox Game Pass

Dziś odbędzie się oficjalna premiera kooperacyjnej gry Outriders od polskiego studia People Can Fly, które uraczyło graczy takimi tytułami, jak Bulletstorm, pecetową wersją Gears of War czy Painkillerem. Zespół jednak nie ma już wiele wspólnego ze starą ekipą i od czasu średnio udanego Gears of War: Judgment nie wydał on żadnej nowej produkcji z wyjątkiem odświeżonego Bulletstorma, wydanego także na konsolę Nintendo Switch. Outriders jest pierwszą ich grą od 2013 roku. Od kilku tygodni można...

STALKER 2 na materiale przedstawiającym m.in. modele postaci oraz bronie. Są też nowe grafiki koncepcyjne

STALKER 2 na materiale przedstawiającym m.in. modele postaci oraz bronie. Są też nowe grafiki koncepcyjne

Z okazji 14. rocznicy serii S.T.A.L.K.E.R. ukraińskie studio GSC Game World we współpracy z koncernem Microsoft zaprezentowało nowy materiał wideo z nadchodzącej odsłony postapokaliptycznego FPS-a z elementami RPG. Pierwotnie firma Microsoft zapowiedziała, że 26 marca zobaczymy nowego zwiastun STALKER 2, ale ogłoszenie było przedwczesne i dzień później twórcy przeprosili za zaistniałe zamieszanie i ujawnili, że na wspomnianej prezentacji usłyszymy jednie o postępach prac nad grą oraz kilka skromnych...

Gothic Remake z polskim dubbingiem. Gra wreszcie przypomina klimatem 20-letni pierwowzór. Opublikowano nowe screeny

Gothic Remake z polskim dubbingiem. Gra wreszcie przypomina klimatem 20-letni pierwowzór. Opublikowano nowe screeny

Gothic obchodził wczoraj dwudzieste urodziny. Wydana 15 marca 2001 roku debiutancka gra studia Piranha Bytes zdobyła grono fanów wiernych aż dzisiaj, których urzekł klimat Khorinis, interaktywny, żywy świat i polski dubbing. Mimo że losy nie potoczyły się po wydaniu Nocy Kruka, dodatku do Gothica 2, tak dobrze, jak chcieliby miłośnicy serii, to firma THQ Nordic po zakupie niemieckiego dewelopera wraz z prawami do marki Gothic zamierza przypomnieć graczom, za co polubili tego RPG-a. Powróci do tego świata...

STALKER 2 - Twórcy zapowiadają szczegółowy i realistyczny system symulacji oraz ogromną liczbę zakończeń

STALKER 2 - Twórcy zapowiadają szczegółowy i realistyczny system symulacji oraz ogromną liczbę zakończeń

STALKER 2 został po raz pierwszy zapowiedziany w lipcu minionego roku. Ujawniono wówczas, że tytuł pojawi się na PC oraz Xbox Series X, omijając tym samym platformę PlayStation. Wiemy już, że gra korzysta z silnika graficznego Unreal Engine 4 i wykorzysta technikę śledzenia promieni. Za tytuł jest odpowiedzialne ukraińskie studio GSC Game World, które zdecydowało się na zaimplementowanie w grze otwartego świata, który ma być przy okazji jednym z większych, jakie dane nam było zwiedzać w grach komputerowych....

Aliens: Fireteam – Left 4 Dead w uniwersum Obcego na pierwszym, aż 25-minutowym gameplayu

Aliens: Fireteam – Left 4 Dead w uniwersum Obcego na pierwszym, aż 25-minutowym gameplayu

W tym tygodniu niespodziewanie zaprezentowano nową grę w mrocznym uniwersum filmowej serii Obcy (Alien), uwielbianej przez rzesze fanów na całym świecie. Mowa o omawianym na łamach PurePC Aliens: Fireteam, tworzonym przez niezbyt znane studio Cold Iron, w którym pracują współtwórcy takich MMORPG-ów jak City of Heroes i Neverwinter. Do tej pory poznaliśmy pierwsze szczegóły i plany zespołu deweloperskiego na tę należącą do gatunku kooperacyjnych strzelanin TPP produkcję. Nacisk na co-op już dawał...

Aliens: Fireteam – nadchodzi kooperacyjna strzelanina TPP w uniwersum Obcego na wzór Left 4 Dead. Znamy termin premiery

Aliens: Fireteam – nadchodzi kooperacyjna strzelanina TPP w uniwersum Obcego na wzór Left 4 Dead. Znamy termin premiery

W ostatnich latach można było ponarzekać na brak udanych gier w uniwersum Obcego, tym bardziej że od czasu wydania Alien: Isolation, bardzo dobrej skradanki w klimacie horroru, minęło ponad sześć lat. W tym roku lista tytułów poszerzy się dość niespodziewanie o produkcję współpracującego z firmą 20th Century Games studia Cold Iron. Zostało ono założone przez deweloperów specjalizujących się m.in. w grach sieciowych (MMORPG), takich jak City of Heroes, Star Trek Online czy Neverwinter. Nie bez...

Outriders - Polskie Destiny otrzymało wersję demonstracyjną na 3 godziny zabawy. W demo zagramy na PC i konsolach

Outriders - Polskie Destiny otrzymało wersję demonstracyjną na 3 godziny zabawy. W demo zagramy na PC i konsolach

Najnowsza produkcja studia People Can Fly (Painkiller, Bulletstorm), która inspirowana była produkcjami takimi jak Gears of War i Destiny ma za sobą już kilka przesunięć premiery. Obecnie planowana jest ona na 1 kwietnia 2021, a więc za 4 tygodnie. Jeśli jednak nie mamy w pełni zaufania do tytułu, twórcy umożliwili nam zabawę w aż trzygodzinnym demie, które można już pobrać poprzez platformę Steam (także w GeForce Now). W wersję demonstracyjną mogą zagrać także właściciele konsol Sony i Microsoftu,...

Premiera System Shock Remake latem 2021 roku. Nightdive Studios wydało nowy zwiastun i ostateczną wersję demo z NVIDIA DLSS

Premiera System Shock Remake latem 2021 roku. Nightdive Studios wydało nowy zwiastun i ostateczną wersję demo z NVIDIA  DLSS

Zgodnie z zapowiedzią, specjalizujące się w remasterach i odświeżaniu klasyki gatunku studio Nightdive uruchomiło przedsprzedaż na remake oryginalnego System Shocka z 1994 roku, dzięki czemu poznaliśmy jego cenę sugerowaną oraz przybliżony termin premiery. Tytuł zadebiutuje latem 2021 roku, a z okazji niniejszego ogłoszenia twórcy opublikowali nową wersję demonstracyjną mającą oddać aktualny kształt powstającej na silniku Unreal Engine 4 produkcji. Doczeka się ono usprawnień niedostępnych w...

Znamy wymagania sprzętowe gry Days Gone PC. Na Steamie pojawił się wysyp screenów z wersji komputerowej

Znamy wymagania sprzętowe gry Days Gone PC. Na Steamie pojawił się wysyp screenów z wersji komputerowej

Wczoraj ku zaskoczeniu wszystkich graczy firma Sony Interactive Entertainment zapowiedziała kolejny exclusive z PlayStation 4 na PC. Mowa o stworzonym przez Bend Studio Days Gone, które dołączyło do wydanego w ubiegłym roku Horizon Zero Dawn: Complete Edition. Co więcej, jak podkreślił Jim Ryan, prezes koncernu Sony Interactive Entertainment, ma to być dopiero początek publikowania tytułów z PS4 na komputerach osobistych. Na razie jednak nie wiemy, jakie jeszcze gry pojawią się na PC. Skupmy się tym...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.