Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Nowy patch, poprawa NVIDIA HairWorks

Arkad | 21-05-2015 16:16 |

Wiedźmin 3: Dziki GonNie milkną echa wtorkowej premiery gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Produkcja rozwijana przez CD Projekt RED została całkiem ciepło przyjęta przez media oraz graczy, jednak nie zabrakło także kontrowersji związanych z jakością grafiki i wymaganiami sprzętowymi. Kilka godzin temu pisaliśmy o rozmowie Adama Badowskiego i Marcina Iwińskiego z redaktorem serwisu Eurogamer - CD Projekt RED przyznało się poniekąd do obniżenia jakości grafiki w finalnej wersji dla pecetów, co było spowodowane ograniczeniami konsol Xbox One i PlayStation 4. Niektórzy gracze do tej pory mają przed oczami pamiętny trailer z 2013 roku, w którym to zastosowano znakomite efekty graficzne. Okazało się, że jakość grafiki z niektórych trailerów nie może zostać przeniesiona do gry z tak dużym otwartym światem, a obecne API ogranicza możliwości deweloperów.

Aktualizacje Wiedźmina 3: Dziki Gon naprawiają błędy i poprawiają wydajność.

Czy to koniec nowości związanych z Wiedźminem 3: Dziki Gon? W żadnym wypadku. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że przygotowywana jest solidna aktualizacja zawierająca aż 600 zmian w elementach gry (łącznie z poprawkami i ulepszeniami) - jej udostępnienie zajmie jednak trochę czasu, więc deweloperzy przygotowali również mniejszy patch, który trafił dosłownie przed chwilą na serwery CD Projekt RED. Łatka o numerze 1.03 przygotowana dla komputerów PC poprawia przede wszystkim stabilność gry, ale może mieć również wpływ na wydajność produkcji. Najnowsza aktualizacja przynosi poniższe zmiany:

  • Poprawa stabilności w grze oraz menu (UI)
  • Poprawa wydajności, szczególnie podczas przerywników (cutsceny) oraz gry
  • Naprawa błędu wystającej trawy po zmianie jej gęstości
  • Poprawa wydajności NVIDIA HairWorks
  • Zwiększenie filtrowania antizotropowego (16x w trybie Ultra)
  • Dodanie opcji wyostrzania (Off / Low / High zamiast Off / On)
  • Poprawa wyglądu krwi na wodzie
  • Naprawa błędu strzelania w przyjaznych NPC
  • Poprawa sterowania w menu
  • Naprawa błędu z regeneracją podczas sprintu
  • Naprawa blokowania kursora podczas scrollowania mapy
  • Poprawa przybliżenia mapy świata
  • Poprawa responsywności klawiatury
  • Korekta niektórych brakujących tłumaczeń w UI
  • Naprawa błędu przy wyborze dialogów
  • Powrót Rostan Muggs
  • Poprawa efektów dźwiękowych

Przygotowywana jest również aktualizacja dla wersji konsolowych, a jej udostępnienie ma nastąpić niebawem. Nie jest to oczywiście ostatni patch dla Wiedźmina 3: Dziki Gon - wspominaliśmy wcześniej o sporej aktualizacji z 600 zmianami, a i na tym zapewne się nie skończy.

Źródło: CD Projekt RED

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 57

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.