Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Możliwa obsługa DirectX 12

Arkad | 26-03-2015 12:02 |

Wiedźmin 3: Dziki GonWiedźmin 3: Dziki Gon to jedna z tych gier komputerowych, która jeszcze przed swoją premierą cieszy się sporym zainteresowaniem ze strony społeczności graczy. Jest to spowodowane dobrym marketingiem, współpracą studia CD Projekt RED z NVIDIĄ, ale także przekazywaniem do sieci wielu nowych materiałów pochodzących z gry. Ciężko o tydzień, w którym nie ukazałby się chociaż jeden poważny temat dotyczący najnowszej odsłony przygód Geralta z Rivii. Niedawno dyskutowaliśmy o budżecie przeznaczonym na reklamę oraz wymaganiach technicznych dla płynnego obrazu (60 klatek na sekundę), a teraz po raz kolejny zajmiemy się sprawami technicznymi. Okazuje się, że twórcy gry planują rozwijać swoją produkcję jeszcze wiele miesięcy po jej premierze - nie chodzi tutaj tylko o różnego rodzaju dodatki (również te darmowe), ale o aktualizacje obejmujące swoim zasięgiem silnik graficzny.

Informacja o obsłudze DirectX 12 nie została jeszcze oficjalnie potwierdzona.

Po majowym debiucie Wiedźmin 3: Dziki Gon nie będzie obsługiwał DirectX 12 i jest to oczywiście w pełni zrozumiałe. Do oficjalnej premiery systemu Windows 10 wspierającego nowe API zostało jeszcze wiele miesięcy, więc CD Projekt RED ma zawiązane ręce. Nie oznacza to jednak, że polska superprodukcja nie otrzyma wsparcia dla DirectX 12 w przyszłości - Balázs Török będący głównym programistą silnika wspomniał o możliwości aktualizacji gry wnoszącej obsługę nowej technologii tworzonej przez Microsoft oraz producentów sprzętu i oprogramowania.

Na deser prezentujemy dwa nowe screenshoty:

Na razie nie wiemy jednak, kiedy moglibyśmy spodziewać się ewentualnego udostępnienia odpowiedniego patcha. DirectX 12 ma pozwolić na zaoferowane lepszej grafiki przy jednoczesnym zmniejszeniu obciążenia procesora (tzw. narzut) poprzez zlikwidowanie niepotrzebnych funkcji. Optymalizacja w przypadku gry Wiedźmin 3: Dziki Gon to bardzo obszerny temat, który zostanie jeszcze rozwinięty po premierze finalnej edycji. Miejmy nadzieję, że twórcom uda się spełnić wszystkie oczekiwania graczy.

Źródło: WCCF Tech

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 20

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.