Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Kolejny patch, poprawa wydajności na PC

Arkad | 25-05-2015 20:11 |

Wiedźmin 3: Dziki GonDeweloperzy ze studia CD Projekt RED nie mogą jeszcze świętować sukcesu swojej najnowszej produkcji, gdyż gra zaprezentowana niemal tydzień temu zaskakuje nawet swoich twórców - mówiąc prościej, osoby odpowiedzialne za sprawy techniczne muszą cały czas obserwować swoje skrzynki odbiorcze i czym prędzej naprawiać ujawnione błędy. Okazuje się, że Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie potrzebował łatania jeszcze przez jakiś czas, a wszystko to za sprawą nowych problemów, które spędzają sen z powiek programistom. Całkiem niedawno został udostępniony patch w wersji 1.03 przynoszący sporo zmian w funkcjonowaniu gry, jednak wspomniana łatka ważąca kilkaset megabajtów najwidoczniej nie wystarczyła do naprawy wszystkich ujawnionych bugów. Na oficjalnej stronie Wiedźmina ukazała się informacja o nowej aktualizacji.

To jeszcze nie koniec łatania Wiedźmina 3: Dziki Gon.

Wbrew pozorom, nie mówimy tutaj o aktualizacji zawierającej około 600 zmian, która została jakiś czas temu zapowiedziana przez CD Projekt RED - mamy do czynienia z kolejnymi patchem naprawiającym ujawnione błędy. Zmiany dotykają po trochu kwestii graficznych i wydajnościowych, ale również mechaniki obsługi gry oraz nowych funkcji. Nie zabrakło polepszenia wydajności NVIDIA HairWorks. Oto pełna lista zmian w aktualizacji ważącej ponad 500 MB:

  • Dodano możliwość przypisywania klawiszy
  • Poprawa systemu dialogów (zapętlanie się)
  • Zmiana zachowania wojowników Dzikiego Gonu pod wpływem znaku Aksji
  • Naprawa błędu podpalania się chmur gazowych
  • Rozdzielczość 1280 x 720 jest już poprawnie wyświetlana
  • Naprawa zachowania łodzi podczas cutscenek
  • Poprawiono jakość renderowania tekstur przy ustawieniach High oraz Ultra
  • Kolejne usprawnienia w NVIDIA HairWorks (wydajność)
  • Dodatkowe karty do gry w Gwinta podczas Prologu
  • Naprawa importu postaci z Wiedźmina 2 dla graczy ze znakami diakrytycznymi w nazwie
  • Zmiany poprawiające stabilność i wydajność gry
  • Poprawa minimalizowania przy pomocy ALT + Tab
  • Aktualizacja ikony gry
  • Zwiększenie rozmiaru okna z łupem
  • Naprawa błędu okna porównywania przedmiotów (wykraczanie poza granice)
  • Poprawa systemu ulepszania przedmiotów należących do zestawów
  • Małe poprawki w interfejsie gry w Gwinta
  • Dodanie niektórych brakujących tłumaczeń

Jak to zwykle bywa, nie wszystkie błędy zostały naprawione w ostatnim patchu, a niektórzy donoszą nawet o pojawieniu się kolejnych problemów. Co więcej, niektórzy zauważyli poprawę wydajności, zaś inna grupa użytkowników twierdzi, że Wiedźmin 3: Dziki Gon zaczął działać gorzej... CD Projekt RED ma twardy orzech do zgryzienia i na pewno nie obędzie się bez kolejnych kilku łatek.

Źródło: CD Projekt RED
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 70

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.