Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Titanfall 2 - poznaliśmy szczegółowe wymagania sprzętowe

voodoo1907 | 24-09-2016 09:00 |

Titanfall 2 - poznaliśmy szczegółowe wymagania sprzętowePierwsza odsłona Titanfall pomimo dobrych recenzji nie odniosła wielkiego sukcesu. Gra była sieciowym shooterem, który oprócz standardowego strzelania umożliwiał także kierowanie mechami, ale mimo wprowadzenia powiewu świeżości tytuł został szybko zapomniany. Na szczęście nie zniechęciło to Electronic Arts do zainwestowania w sequel. Titanfall 2 mierzy o wiele wyżej od swojego poprzednika, gdyż w przeciwieństwie do niego oprócz pecetów i konsoli Microsoftu pojawi się także na PlayStation 4. Poza poprawioną grafiką wprowadzi sporo mniejszych i większych zmian, a najważniejszą jest pełnoprawny trybu fabularny dla jednego gracza. W związku ze zbliżającą się premierą Titanfall 2, która zaplanowana została na dzień 28 października, ujawniono szczegółowe wymagania sprzętowe i opcje graficzne, jakie zaoferuje nam ta produkcja.

Według zapewnień twórców, komputer spełniający minimalne wymagania bez problemu poradzi sonie w rozdzielczości HD+ (1600x900) przy włączonej większości ustawień, a to wszystko w 60 klatkach na sekundę.

W czasach gdy blaszak jako platforma do gier traktowany jest po macoszemu, ze święcą można szukać dobrych portów tytułów wieloplatformowych. Fakt ten jest tym bardziej bolesny, iż obecnie panuje trend zrównywania cen niezależnie od urządzenia na jakie się one ukazują. Życie pecetowego gracza jest coraz cięższe - nie dość, że za tytuły płaci niewiele mniej od posiadaczy konsol, to coraz częściej otrzymuje produkcje okrojone, niedorobione bądź o zawyżonych wymaganiach sprzętowych. Respawn Entertaiment składa się z byłych pracowników Infinity Ward, odpowiedzialnego za serię Call of Duty, którzy postanowili świecić przykładem. Miejmy nadzieję, że słowa dotrzymają...

Konfiguracja minimalna:

  • System operacyjny: Win 7 / 8 / 8.1 / 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i3-6300T / odpowiednik AMD
  • Pamięć RAM: 8 GB
  • Ilość wolnego miejsca na dysku: 45GB
  • Karta graficzna: NVIDIA Geforce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850 2GB
  • Wersja DirectX: 11
  • Połączenie internetowe: 512 Kbps lub szybsze

Konfiguracja zalecana:

  • System operacyjny: Win 7 / 8 / 8.1 / 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5-6600 / odpowiednik AMD
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Ilość wolnego miejsca na dysku: 45 GB
  • Karta graficzna: NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 8GB
  • Wersja DirectX: 11
  • Połączenie internetowe: 512 Kbps lub szybsze

Konfiguracja do Ultra 4K60:

  • System operacyjny: Win 7 / 8 / 8.1 / 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i7-6700k / odpowiednik AMD
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Ilość wolnego miejsca na dysku: 45 GB
  • Karta graficzna: NVIDIA Geforce GTX 1080 8GB
  • Wersja DirectX: 11
  • Połączenie internetowe: 512 Kbps lub szybsze

Według zapewnień twórców komputer spełniający minimalne wymagania bez problemu poradzi sobie w rozdzielczości HD+ (1600x900) przy włączonej większości ustawień, a wszystko w płynnych 60 klatkach na sekundę. Z kolei konfiguracja rekomendowana zapewnić ma komfortową rozgrywkę przy maksymalnych ustawieniach detali oraz rozdzielczości FullHD (1920x1080), a także w nieco niższych dla QHD (2560x1440). Z podanych informacji wywnioskować można, iż możemy mieć do czynienia z najlepszym przeportowaniem gry na pecety od bardzo długiego czasu. Jakby tego było mało, ujawniono także jakie opcje będą dostępne w menu ustawień graficznych.

Ustawienia graficzne Titanfall 2:

  • Anti-Aliasing: Brak, TSAA, MSAA (2x, 4x, 8x)
  • Głębia ostrości:Włączona, Wyłączone
  • Współczynnik proporcji: 4:3, 16:9, 16:10, 21:9
  • Jasność: Suwak
  • Tryb wyświetlania: Pełny Ekran, Okno
  • Dynamiczne Cienie: Włączone, Wyłączone
  • Detale Efektów: Niskie, Średnie, Wysokie
  • FOV: Suwak/li]
  • Impact Marks: Wyłączone, Niskie, Wysokie
  • Detale Modeli: Niskie, Średnie, Wysokie
  • Ragdolls: Niskie, Średnie, Wysokie
  • Spot Shadow Detail: Wyłączone, Niskie, Wysokie, Bardzo Wysokie
  • Sun Shadow Detail: Wyłączone, Niskie, Wysokie, Bardzo Wysokie
  • Filtrowani Tekstur: Bilinear, Trilinear, Anisotropic (2x, 4x, 8x, 16x)
  • Jakość Tekstur: Niskie, Średnie, Wysokie, Bardzo Wysokie, Niesamowite
  • V-Sync: V-Sync Wyłączone, podwójne buforowanie V-sync, potrójne buforowanie V-Sync, Nvidia Adaptive V-Sync, Nvidia Adaptive Half-refresh V-Sync, Dynamic V-Sync

Przyznacie chyba, iż opcje wyglądają zacnie i pozwalają na ingerencję w większość istotnych ustawień,. W połączeniu z zapewnieniami dotyczącymi wymagań minimalnych, daje to sporą nadzieję graczom, którzy chcieli by odpalić Titanfall 2 na słabszych komputerach. Na weryfikację podanych wymagań przyjdzie nam poczekać do premiery gry, czyli 28 października.

Titanfall 2 - poznaliśmy szczegółowe wymagania sprzętowe [1]

Źródło: PCGAMER
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 17

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.