Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Microsoft podmienia Xboxy na pecety podczas Gamescom 2014

Arkad | 15-08-2014 14:15 |

War. War never changes... Zacięta walka pomiędzy zwolennikami pecetów i użytkownikami konsol do gier trwa od samego początku istnienia obydwu kategorii urządzeń, jednak to Xbox 360 i PlayStation 3 zdawały się być najbardziej groźne dla swoich desktopowych przeciwników. A jak sytuacja wygląda teraz? Microsoft i Sony całkiem słabo spełniły swoje obietnice o dostarczeniu modeli godnych nowej generacji, bowiem zastosowane układy nie pozwalają deweloperom na rozwinięcie skrzydeł i zaoferowane graczom ładnie wyglądających gier - oczywiście zostały poczynione wyraźne zmiany w stosunku do poprzednich serii, jednak nie jest to wciąż taki postęp, na jaki liczyli świadomi gracze.

O takiej, a nie innej wydajności procesorów i układów graficznych znajdujących się w Xboxie One i PlayStation 4 wiedzą oczywiście bardzo dobrze sami producenci tychże modeli, więc podczas ważnych imprez nikt nie chce popełnić żadnego błędu i pokazać graczom swoje urządzenia z najsłabszej strony.

Podmiana konsol na pecety to popularna praktyka producentów tego sprzętu.

Na targach Gamescom 2014 firma Microsoft postanowiła - jak zwykle - podmienić kilka urządzeń znajdujących się na stoiskach dostępnych dla wszystkich zwiedzających, aby mieć pewność, że wszystko pójdzie po myśli marketingowców. Zagraniczne portale pokazały dowody na kolejne użycie zwykłych pecetów zamiast konsol do gier, co samo w sobie nie jest jeszcze dziwne - obecne konsole posiadają przecież procesory x86, więc nie ma większych problemów z zastąpieniem ich przez zwykłe desktopy.

Co innego, że urządzenia znajdujące się na stoiskach zostały wyposażone w karty graficzne NVIDIA GeForce GTX i prawdopodobnie procesory Intela, chociaż tego do końca nie wiemy. Czyżby producent po raz kolejny nie był pewny niezawodności swojego sprzętu podczas wielogodzinnej pracy? A może zdecydowano się na pokazanie znacznie lepszych efektów graficznych niż będą one dostępne dla zwykłych graczy? Podobne praktyki stosuje także Sony, więc tutaj walka jest przynajmniej wyrównana ;)

Źródło: DSOGaming

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 48

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.