CD Projekt RED obiecuje - Wiedźmin 3 z najlepszą grafiką na PC
Nie ma bardziej wyczekiwanej polskiej gry niż Wiedźmin 3: Dziki Gon. Produkcją studia CD Projekt RED interesują się dosłownie wszyscy i informacje na temat tego tytułu znajdziemy nie tylko na krajowych, ale również na zagranicznych portalach. Przygody zarośniętego Geralta z Rivii mają pozwolić na 100 godzin fantastycznej rozgrywki rozłożonej pomiędzy odpowiednie etapy, ale nie tylko o fabułę tutaj chodzi... Wiedźmin 3: Dziki Gon jest zapowiadany jako jedna z najładniejszych gier dla komputerów PC, zaś autorski silnik REDengine 3 napędzający najważniejsze elementy w grze stworzony przez CD Projekt RED już przed premierą powoduje u niektórych pierwsze objawy depresji spowodowane niczym innym jak zbliżającą się modernizacją blaszaków.
Wiedźmin 3: Dziki Gon zapowiada się niezwykle interesująco, ale pozostaje jeszcze kilka pytań bez odpowiedzi.
Nie ma wątpliwości, że do obsługi najlepszych detali będzie potrzebna naprawdę wydajna maszyna, a średniaki i budżetowce będą w stanie wykorzystać ograniczone możliwości wspomnianego przed chwilą silnika. Kolejne zrzuty ekranu publikowane w sieci nakręcają dyskusję na temat samych efektów graficznych, ale niektórzy w dalszym ciągu obawiają się zastosowania popularnej strategii usunięcia wielu elementów z wersji na PC tylko po to, aby konsole nowej generacji nie odstawały zbyt mocno od komputerów.
CD Projekt RED niewątpliwie widzi wszystkie opinie na temat swojej nowej produkcji i stara się reagować na każdy zapalny punkt mogący popsuć wizerunek polskiej superprodukcji. Tym razem jeden z przedstawicieli znanego studia postanowił uciąć wszelkie spekulacje na temat ograniczonych możliwości Wiedźmina 3: Dziki Gon na blaszakach:
"Proszę pamiętać, że gra jest w dalszym ciągu w fazie tworzenia. Pewne rzeczy są nadal rozwijane. Finalna wersja gry będzie wyglądała lepiej niż na ostatnich screenshotach - niezależnie od platformy. Jak zapewne wiecie, niektóre publikowane zrzuty ekranu mogą wydawać się mniej atrakcyjne od innych i jest to normalne. Najważniejszą rzeczą jest, że gra po wydaniu będzie wyglądała wspaniale. Nie będzie żadnego obniżania jakości grafiki."
Są to słowa Marcina Momota z CD Projekt RED dla serwisu WorldsFactory. Wspomniany portal poruszył bardzo ciekawą kwestię i jesteśmy zadowoleni z takiej odpowiedzi polskiego studia. Wierzymy w wielkie talenty deweloperów pracujących nad Wiedźminem 3: Dziki Gon i naprawdę nie chcielibyśmy się zawieść - kwestie marketingowe są niezwykle ważne przy każdej grze komputerowej, ale i tak spodziewamy się spełnienia obietnic i pokazania pecetowej wersji, która nie będzie ograniczona przez wydajność konsol nowej generacji.
Źródło: WCCF Tech