Assassin's Creed III - garść informacji i pierwsze screeny
Zapowiedź Assassin's Creed III stała się faktem i przy okazji poznaliśmy wiele istotnych informacji, jak będzie wyglądać kolejna odsłona serii. Głównym bohaterem zostanie metys (pół-Indianin, pół-Brytyjczyk) z plemienia Mohawków o imieniu Connor, którego niełatwy żywot poznamy od lat wczesnej młodości, zanim jeszcze wstąpił do zakonu Asasynów - potem przyjdzie czas na wyrównanie rachunków za krzywdy. W trakcie rozgrywki spotkamy też wiele postaci historycznych (m.in.: George Washington, Benjamin Franklin itp.), a wszystko rozegra się w realiach XVIII-wiecznej Ameryki Północnej. Historia osadzona między 1753-1783 rokiem będzie podobno bardzo wiarygodna i umiejscowiona w okolicach Nowego Jorku oraz Bostonu, zaś teren rozgrywki większy o półtora raza od mapy w Assassin`s Creed: Brotherhood - dodatkowo otwarty. Pojawią się wątki myśliwskie z uwagi na okoliczności przyrody, pory roku mają się zmieniać, natomiast walka ulegnie zdynamizowaniu...
Ubisoft zapewnia również o usprawnionej pracy kamery, animacji czy inteligencji NPC i komputerowych przeciwników. Często zamiast po dachach budynków będziemy jednak skakać po drzewach (?) i urwiskach, ale elementy parkourowe w miastach oczywiście uwzględniono. Assassin's Creed III powstaje od przeszło trzech lat, a prace prowadzono równolegle z Brotherhood i Revelations. Programiści obiecują ucztę dla oczu dzięki zastosowaniu usprawnionego silnika graficznego Anvil. Co z tego wszystkiego wyniknie zobaczymy już 30 października 2012 roku na PC, Xbox 360 i PlayStation 3.
Źródło: Game Informer
Powiązane publikacje

Paramount i Activision podpisały umowę na nakręcenie filmu pełnometrażowego na podstawie serii gier Call of Duty
18
Gra 007 First Light zaprezentowana na długim gameplayu. Gra zadebiutuje na PC, PlayStation 5, Xbox Series i Nintendo Switch 2
38
SkyShowtime – filmowe i serialowe nowości VOD na wrzesień 2025. Wśród premier Dexter, Brutalista, Krytyk oraz Tulsa King
1
Skyblivion - twórcy prezentują z wyjaśnieniami pierwszy kwadrans minut wyjątkowej modyfikacji
14