Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Google wydłuża czas zwrotu płatnych aplikacji do dwóch godzin

Morfeusz888 | 12-09-2014 10:30 |

Zwracaliście kiedyś zakupiony przez siebie przedmiot, z którego nie byliście zadowoleni? W przypadku towarów, jakie możemy dotknąć jesteśmy w stanie jeszcze przed zakupem wyrobić sobie zdanie, czy dane urządzenie będzie spełniać nasze oczekiwania czy też nie. Oczywiście zdarzają się wyjątki i dopiero po kilku godzinach dochodzimy do wniosku, że jednak to nie jest to i chcielibyśmy zakupioną rzecz zwrócić z powrotem dla sklepu. Dużo gorsza sytuacja wygląda w przypadku oprogramowania, szczególnie mobilnego. Przed zakupem płatnych aplikacji jesteśmy zdani tylko na jej opis, zrzuty ekranu oraz ewentualne oceny innych użytkowników. 

Jeżeli nie ma możliwości pobrania żadnej wersji demo, to zakup wykonujemy w ciemno, ponieważ nie mamy możliwości wypróbowania programu przed jego oficjalnym zakupem. Co zrobić w sytuacji, kiedy jednak okaże się, że nie jesteśmy zadowoleni i świeżo zakupiona aplikacja okazała się niewystarczająca?

Od dziś można na spokojnie testować aplikacje mobilne.

Google od 2010 roku umożliwia zwrot pieniędzy za zakupione aplikacje, jednak zwrotu musieliśmy dokonać w ciągu 15 minut od rozpoczęcia pobierania płatnej aplikacji. Jeżeli ten czas minął, to niestety nasze pieniądze bezpowrotnie przepadały. Google jednak doszło do wniosku, że 15 minut to zdecydowanie za krótki czas, aby móc dokładnie sprawdzić zakupioną aplikację i ostatecznie zdecydować, czy pozostawiamy ją na telefonie, czy też zamierzamy wyrzucić ją do kosza. W związku z tym internetowy gigant zdecydował się wydłużyć okres testowy z 15 minut do 2 godzin. Teraz gdy kupiona aplikacja nam się nie spodoba, zwracamy ją do sklepu Google Play, następuje jej automatyczna deinstalacja i korporacja zwraca nam koszty poniesione przy zakupie programu. Należy jednak mieć na uwadze, że zwrot konkretnego programu możemy wykonać tylko jeden raz. Zmiana weszła w życie wczoraj.

Źródło: Google / Engadget

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.